Ateist Gençle Sokak Sohbeti

4.452 izlenme - 10 Aralık 2015
kibelele kibelele diyor ki;
Ehli Sünnet Tv'nin yolu bu kez ateist bir gence rastlıyor.Ateist arkadaşın verdiği samimi cevaplar ile gayet keyifli geçen sohbeti izliyoruz.Sondaki ateist arkadaşın tepkisini mutlak seyredin..
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: ateist ehli sünnet sokak röportaj islam müslüman darwin evlendinn evli çocuk

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • fucknroll
    fucknroll 10 Aralık 2015 - 14:05ya beyler bunlar ateist dedikleri adamları kendi seçip tiyatro gibi röpotaj yapmıyorsa ne olayım. çocuğun konuşmaları baya bi rol gibi geldi ayrıca unutulmamalıdır ki cahil ateistin cahil müslümandan farkı yoktur. bir gün bana denk gelsin de bu herif nasıl cevaplar veriyorum , nasıl giriyor o mikrofon götüne görün
    +11
  • Çorabın teki
    Çorabın teki 10 Aralık 2015 - 19:07Ne Ateist ne agnostik pezevenk. Tembel amk.
    +8

Tüm Yorumlar

  • sataniqveled
    sataniqveled 15 Aralık 2015 - 13:18bu videodaki mal benim. sarhoş ve highdim lavuktan da korktum saçma sapan konuşmuşum. Yorumların hepsini okumadım da tembel diyen falan var mal diyen var cahil ateist diyen var falan filan. ilk olarak ateist olmak için über bilgili olmaya gerek yok öyle ama madem çok istiyorsunuz şöyle özetleyeyim; allah varmış yokmuş sikimin ucunda değil, inanmıyorum varsa da var umurumda değil. orda belki vardır diyorum arada çünkü adamı hayatımda ilk kez gördüm isis adlı örgütünde adı yeni duyulmaya başlamıştı korkudan öyle dedim bir iki malca şey. Anneannemde türbanlı değil. Başka sorusu olan varsa buralardayım.
    +1
    • fakır
      fakır 11 Aralık 2015 - 22:12biz yoldaki cübbelilere soruyor muyuz amk, ne sizi inandırıyor, neden inanıyorsunuz diye! dalyarraklarrr! akşam akşam inanmadığım günaha sokturuyonuz lan beni!
      • siteningunesi
        siteningunesi 11 Aralık 2015 - 19:18ulan şahan tiplemesi gibi alashglkaghksag he kardeş ateist bu çocuk .
        • kurshoo
          kurshoo 11 Aralık 2015 - 18:20memleketin ateisti salak, müslümanı ondan da salak.
          +1
          • ay504784420
            ay504784420 11 Aralık 2015 - 09:38anam babamla birleşti :D:D
            • lpgliufo
              lpgliufo 11 Aralık 2015 - 01:46dinler tanrıya yapılmış en büyük hakarettir..
              hawking
              • gulyabani
                gulyabani 11 Aralık 2015 - 00:35hippi mi kaldı amq
                • sarı borat
                  sarı borat 10 Aralık 2015 - 23:30hippi müziği dedin beni vurdun a.k sahtekarı
                  +1
                  • usprimer
                    usprimer 10 Aralık 2015 - 21:46bu bedük ateistlerle konuşa konuşa ateist olacak. aha buraya da yazıyorum...
                    +2
                    • Greogory
                      Greogory 10 Aralık 2015 - 21:36inanan çıksın kasıyo
                      +5

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...