Kim Kardashian'a Benzetilen Yarışmacının Çıldırması

exixiz exixiz diyor ki;
Yarışmacılardan Leila’nın el hareketiyle kendisine kilolu demesini hazmedemediğini de söyleyen Dilek, uzun süre kendisine gelemedi. Bunun üzerine Leila; “Ben seni aslında Kim Kardashian’a benzettim. Onun da vücudu seninki gibi” dedi. Bunu üzerine Kim Kardashian’ı tanımadığı için tepki verdiğini söyleyen Dilek, daha sonrasında sakinleştiğini söyledi.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: gelin evi Kim Kardashian yarışmacı tv
6 10 Aralık 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • hanzoadam
    hanzoadam 11 Aralık 2015 - 01:19Türbanlı kız, altta dar beyaz pantalon kafada mor türban konuşmada Kim Kardashian çok seksi onu gibi olmayı isterim diyor bu ne ya ? [ispiyonla]
    +24
  • oktaymahmuti
    oktaymahmuti 11 Aralık 2015 - 02:36aglama ben sikerim seni [ispiyonla]
    +24

Tüm Yorumlar

  • pirizcinuri
    pirizcinuri 13 Ocak 2018 - 11:07@face2face lan geberdim gülmekten nasıl içini dökmüş adam. katılıyorum her kelimene [ispiyonla]
  • telımtırşım
    telımtırşım 12 Aralık 2015 - 18:47amk türbanlısı [ispiyonla]
    +1
  • kmct
    kmct 12 Aralık 2015 - 18:45Makyaj bozulmadı ama. [ispiyonla]
  • midyeci4545
    midyeci4545 12 Aralık 2015 - 16:49o türbanlıdaki kafa ne öyle amk ? Alien gibi [ispiyonla]
    +6
  • yuzenbalik
    yuzenbalik 12 Aralık 2015 - 12:21kim kardashiana benzetilen kadın çıldırdı şampiyonluk istiyor!!! [ispiyonla]
    +1
  • ekremfendi
    ekremfendi 12 Aralık 2015 - 00:52aq türbanlıyı nasıl sikerim tam sikilmelik giyinmiş orospu .d [ispiyonla]
    +10
  • thedirector
    thedirector 11 Aralık 2015 - 23:56şu karılar için hangi abazalar milyarlar harcayıp düğün yapıyor onu geç aynı evde yaşıyor falan aklım almıyor lan [ispiyonla]
    +6
  • ruzname
    ruzname 11 Aralık 2015 - 21:18garibim saf ya. nasıl da sevindi kardishani görünce. [ispiyonla]
    +4
  • tynergy
    tynergy 11 Aralık 2015 - 19:05Tv programlarının tamamının cast ajanslarından alınmış insanlarla çekildiğini halen anlayamayıp, tv den alıntı videoları buraya koymanızı, üzerine izleyip yorum yapmanızı, hatta taraf tutmanızı saçma buluyorum. TV cilerin ekmeğine havyar sürüyorsunuz. Devam edin tartışmaya.. [ispiyonla]
    -3
  • face2face
    face2face 11 Aralık 2015 - 18:56damızlık gibi karısın aq. hava atmayı biliyosun 8 şeker atıyorum 13 rekorum falan. hayvan oglu hayvan o kadar şeker atılır mı götün başın yağ olmuş zaten. e siz karıların huyunu da biliyosun. sen de zayıf olsan ortamdaki böyle malca konuşan şişman karıya laf çarpıcaktın. sarışın karı mal mı kendine bakıyo, bi şekilde ezicek seni, hayvan.

    amk cahili. cahil varoş obez kezban seni. dana. kıtlıktan çıkmış gibi yiyeceğine bi dış görünüşüne sağlığına özen göster yoksa böyle taşak malzemesi olursun. ki olmalısın da aq belki üzülüp diyet miyet yapıp kilo verirsin.

    diğer karılar da senin gibi oluyo ama evlenip çocuk yapıncaya kadar bekliyolar en azından göt göbek salmak için. gerçi onların da amına koyim. keşke sen de öyle yapsaydın abla bak ne kadar üzüldün. neyse çok sikimde değil. damızlık seni
    [ispiyonla]
    +13
© 2004 - 2018 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...