3 Yaşındaki Singapurlu Çocuğun Okulda Türkçe Ders Vermesi

Muhendis Muhendis diyor ki;
ismi Kevin Kartal, ingilizce ve türkçe olarak alfabe ve rakamları söyleyebiliyor. Daha 3 yaşında bunu yapabilen bir çocuk bence bir alkışı hakediyor arkadaşlar.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: öğretmen zeki çocuk singapur
9 29 Aralık 2015
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • theoangelopoulos
    theoangelopoulos 29 Aralık 2015 - 14:51el kadar bebeyi niye bruno mars'ın kayıp dölü gibi giydirdiniz lan
    +18
  • yuzenbalik
    yuzenbalik 29 Aralık 2015 - 16:57çocuğun ana dili Türkçe olacak şekilde yetiştirildiyse şaşırılacak bir durum yok. ama iki dile birden hakimse gerçekten ilginç.
    +4

Tüm Yorumlar

  • lazer.pointer
    lazer.pointer 31 Aralık 2015 - 02:22Allahım sana şükürler olsun sonunda beyin göçü alan bi ülke olduk
    • ispanyollarxbenyollamam
      ispanyollarxbenyollamam 30 Aralık 2015 - 18:40oda bişey mi amk.Bizimkiler ambulans gibi ses çıkartıyor naberr
      • 13erker
        13erker 29 Aralık 2015 - 21:534 yaşında çarpım tablosunu ezbere biliyordum, şu an 26 yaşındayım ama sorsan ezberden söyleyemem kardeş, tamam belki moron olmadık ama bambaşka bir insan olduk çıktık, çocuğun yeteneğini abartma bence o kadar, büyük fake atabilir...
        -3
        • muslubrk
          muslubrk 29 Aralık 2015 - 21:34vay be teknoloji ne kadar gelişti hem tahta kalemi var hem projektör. Bizim suçumuz erken doğmakmıydı o kadar tebeşir tozunu yuttuk tahta silerken.
          +2
          • chelishky
            chelishky 29 Aralık 2015 - 20:51Bu yaş aralığı çocuklar zaten algıya açıktır en iyi dil öğrenme yaşıdır. 3-5 yaş arasında bir çocuğa hangi dili öğretirseniz o dili ana dili konuşabilir. Asıl olan bu yaş aralığı aynı zamanda ahlak eğitiminin verildiği yaş aralığıdır. Dili yahut diğer öğrenebileceği şeyleri diğer yaş aralıklarında da öğrenebilir ama ahlak eğitimi kalıcıdır zor değişir. Bu yaştaki çocuğa okumayı da öğretebilirsin internetten oyun indirmeyi de önemli olan ahlak eğitimini vermezsen 15 yıl sonra çıkar karşına scorpda arkadan mı önden mi diye başlıkların altında bi yerlerini elletirken izlersin
            +2
            • berk06
              berk06 29 Aralık 2015 - 20:47İsmi Kevin Kartal kısmını İsmail Kartal diye okudum amk fenalık geçirdim kolonya arıyorum şu an.
              +2
              • doniedarko3
                doniedarko3 29 Aralık 2015 - 19:19@theoangelopoulos ölecektim gülmekten lan
                +2
                • yuzenbalik
                  yuzenbalik 29 Aralık 2015 - 16:57çocuğun ana dili Türkçe olacak şekilde yetiştirildiyse şaşırılacak bir durum yok. ama iki dile birden hakimse gerçekten ilginç.
                  +4
                  • Muhendis
                    Muhendis 29 Aralık 2015 - 15:42@robotunuzunamk senin sorunun ne dostum? :D varsa videoları at dua edelim yeğenine.. burda adana videoları görmekten mutlu oluyorsunuz sanırım.
                    -2
                    • ay2358377420
                      ay2358377420 29 Aralık 2015 - 15:41bundan bi sik olmaz, mal mal yürüyor.
                      -7
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...