Çirkin Olduğu İçin Dayak Yiyen Japon Kız

11.841 izlenme - 22 Ocak 2016
nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Videonun ait olduğu ülke Japonya galiba videodakiler Japon sınıf öğrencileri 4,5 kişi toplanmışlar çirkin buldukları sınıf arkadaşını bir kenara çekmiş dövüyolar,bir de erkek var ona çok kıl oldum kıza tekme atıyo,ne dicen böylelerine onlarda bir gün tokat yer.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: japon kız dayak çirkin

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • körAVCI
    körAVCI 23 Ocak 2016 - 00:28Açılın beyler Çinceci geldi. merakınızı gidericem.
    Dayak yiyen kızcağız kendi sosyal medya hesabında (facebookun Çin versiyonu) bu orospuya orospu çocuğu demiş, orospu da bunu görünce yanına bir iki orospu çocuğu ve orospu alıp bunu dövmeye gelmişler olay bu.
    orospu çocukları götün yiyosa orda yazdıklarını burda yüzümüze söyle diyor, Kızcağız da yanlışlıkla yazdım, bi daha yazmam diyor.
    akşam akşam thy den uçak bileti baktım pekine, gidip bulucam bu orospuyu.
    +15
  • Paşabahçeli
    Paşabahçeli 22 Ocak 2016 - 13:35O kızı kurtarıp o veletleri götünden kancayla duvara asabilmek için tek kolumdan vazgeçerdim o derece nefret doldum amına koyim
    +15

Tüm Yorumlar

  • alejandrososa
    alejandrososa 28 Kasım 2016 - 16:36Sinirden kuduruyorum amk duvarı yumrukluyorum
    • khankira
      khankira 23 Ocak 2016 - 22:17Öbür dünyayı bilemem ama zorbaların bir şekilde cezalandırılması gerekiyor
      • iceman1903
        iceman1903 23 Ocak 2016 - 19:10çinli bu amına koduklarım
        • balgamadam
          balgamadam 23 Ocak 2016 - 09:02o tekme atan çocuğun allahını kitabını sikeyim ben
          • anexeiss
            anexeiss 23 Ocak 2016 - 02:09care tatar ramazan !
            +1
            • baymuamma
              baymuamma 23 Ocak 2016 - 01:03büyünce çün li olsunda siksin belanızı görün siz
              +1
              • körAVCI
                körAVCI 23 Ocak 2016 - 00:28Açılın beyler Çinceci geldi. merakınızı gidericem.
                Dayak yiyen kızcağız kendi sosyal medya hesabında (facebookun Çin versiyonu) bu orospuya orospu çocuğu demiş, orospu da bunu görünce yanına bir iki orospu çocuğu ve orospu alıp bunu dövmeye gelmişler olay bu.
                orospu çocukları götün yiyosa orda yazdıklarını burda yüzümüze söyle diyor, Kızcağız da yanlışlıkla yazdım, bi daha yazmam diyor.
                akşam akşam thy den uçak bileti baktım pekine, gidip bulucam bu orospuyu.
                +15
                • cihandark
                  cihandark 23 Ocak 2016 - 00:11bu çinlilerde ne ezik millet ya türkler zikmiş karılarını vermişler kurtulmak için japon gelmiş alayını kesmiş ekonomisi desen karın tokluğuna ölmemek için çalışan insanların sırtında kedi köpek yemeleri ise cabası
                  -1
                  • mehmetkarakurt
                    mehmetkarakurt 23 Ocak 2016 - 00:05Döven kızda aynı aq. Farkı nereden anlamışlar. Yannız Kız cidden yüksek karekterli. Takdir ettim.
                    +1
                    • gonanabi
                      gonanabi 22 Ocak 2016 - 23:44sinir krizi geçiriyorum şu an
                      +2

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...