Ayı Kostümüyle İş Arkadaşının Aklını Başından Alan Adam

mplay2 mplay2 diyor ki;
Hayatında hiç bu kadar hızlı koşmamıştır. Köşeyi döndüğü anda karşılaştığı ayı ile beyin uçuklaması yaşayan adamın efsane kaçışı.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Kostüm Şaka Arkadaş Adam koku hayvanlar
49 11 Mart 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • keysone
    keysone 11 Mart 2016 - 17:33şimdi " başıma bi'şey gelmeyecekse ben güldüm " cüler gelir amk. korkmayın lan gülün başınıza bişey gelmez amk.
    +25
  • yamyamix3
    yamyamix3 11 Mart 2016 - 20:46Aaa güldüm cidden başıma bir şey gelmedi, sağol @keysone kardeş
    +16

Tüm Yorumlar

  • westxx
    westxx 12 Mart 2016 - 23:07birinin yanında silah taşıdıgını varsay
    • korcagin
      korcagin 12 Mart 2016 - 20:38Başıma bi şey gelir mi diye düşünmeden güldüm valla :D
      • soulfinger
        soulfinger 11 Mart 2016 - 22:44ama herif de gercek ayi gibi durmus be kardesim :D
        +3
        • shri
          shri 11 Mart 2016 - 22:27Rüyada bir şeyden kaçarken düşmek normalmiş demek ki.
          +1
          • darthatak
            darthatak 11 Mart 2016 - 21:54olum nasıl gevşek gevşek geliyordu ben kasıldım amk heyecandan
            +8
            • watanabesan
              watanabesan 11 Mart 2016 - 21:32Ağaya haber vermeye koşan ilyas salman koşuşu bu nerde görsem tanıtım.
              +12
              • yamyamix3
                yamyamix3 11 Mart 2016 - 20:46Aaa güldüm cidden başıma bir şey gelmedi, sağol @keysone kardeş
                +16
                • kemalkılıcdaroglu
                  • ekaydirma
                    ekaydirma 11 Mart 2016 - 18:57gerilim filmi gibi bi karşılaşamadılar amk git git git...
                    +4
                    • bagkurborcu
                      bagkurborcu 11 Mart 2016 - 18:52siz kimsiniz başınıza bir şey gelsin amk ??
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...