Steroid'in Gücü (40 Günde Kas)

haykoturk haykoturk diyor ki;
Steroidler lipit içerikli olan ve dört halkalı karbon iskeletinden oluşan maddelerdir. Vücutta Asetil KoA yardımı ile oluşturulmaktadır.Vücut Geliştirme sporu açısından asıl önemi hormon olarak kullanılması ile ortaya çıkmıştır.Steroid hormonu vücutta proteine bağlı olarak etki göstermektedir.En önemli steroidler kolesterol, hormon ve metabolitdir.Steroidlerin çeşitlerine göre değişik etkileri bulunmaktadır.Steroidler,kullanan kişilere dayanıklılık,güç ve hızlı kas gelişimi sağlamaktadır.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: Fitness kas emeğe saygı
4 27 Mart 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ibocugum
    ibocugum 27 Mart 2016 - 22:431.video steroidsiz de böyle vücut yapılabilir diyo
    2. 40 gün değil 90 gün diyor
    3. steroid ile yaptığınız vücut sporu bırakınca kullanılmış prezarvatif şeklini alır
    4. streoid kullanmayın, steroidler 1. karaciğerinizi 2.pankreas organınızı direkt olarak etkiliyor ve Karaciğer ALT AST değerlerinizin amına koyuyor! hadi karaciğeriniz iflas etse nakil makil bi şekilde halledersiniz de pankreasınızı bozarsanız yerine nakil de kurtarmaz en iyi ihtimal 5-20 sene arasında şeker hastası olursunuz
    2 kıza kur yapıcam AQ'cam diye kendi sağlığınızın AQ'mayın

    kızlar da zaten "aaa ne kadar güzel bir kaslı vücut, hemen vereyim bu adama" demiyor

    ezdirmeyin kendinizi ve de götlerini kaldırmayalım kadın milletinin
    +15
  • kel adam
    kel adam 28 Mart 2016 - 11:46Dostlar bu adam zaten başta kaslı birisi fotoğraf yüksek ihtimalle bulk dönemi çekilmiş. Normal skinny-fat halinizle 90 günde falan böyle bir şey yapamazsınız.
    +7

Tüm Yorumlar

  • bitchslap
    bitchslap 02 Temmuz 2016 - 21:27O gerizekalı suratı o vücuda yakıştırdıktan sonra hayat boş amk..
    • kamilkaleci
      kamilkaleci 29 Mart 2016 - 12:56Bu tür videoların bullshit olduğu defalarca ispatlandı. Before-After fotoğraflarının sahte olduğunu üst vücuda bakarak anlayabilirsiniz. Özellikle zor gelişen omuz kısmı.
      Baklavaların ortaya çıkması da, kaybolması da konumu itibariyle manipule edilebilir. Midede şişkinlik vs gibi durumlarda ışığın da yardımıyla göbekli bir adam fotoğrafı çekilebilir.
      Bu dayının omuzlara ve özellikle trapezlere bakarsanız before dediği fotoğrafın aslında pek de before olmadığı çok açık. Zaten hayvan gibi spor yapmış fakat baklavalar için özel diyet yapmamış bir adam görüyoruz. Gaza gelip 90 günde vücut yapacağınızı sanmayın.
      +2
      • shadowbender
        shadowbender 29 Mart 2016 - 01:05Çekilin profesyonel vücut geliştirmeci,antrenör ve yarışmacıyım.
        1-Steroid ile ilgili uzun uzun bilgi vermeyceğim,uğraşamam.Bu işten para kazanmayacaksanız kullanmayın.
        2-Bu before-after fotoğrafları tersten çekilir genelde.Önce after hali çekilir,sporu bıraktıktan sonra salınca da before çekilir.Çok zor değil gördüğünüz vücudu bozmak maks. 1 ay sürer.
        3-Kullanmayın
        4-Kullanmayın
        5-Kullanmayın oğlum işiniz gücünüz yok mu?
        +1
        • chanyhakarr
          chanyhakarr 29 Mart 2016 - 00:48Kasları 40 günde çıkarmışsın da tipin baki be kardeşim
          -1
          • ASpaXdeZ
            ASpaXdeZ 28 Mart 2016 - 21:28Beyler boyu kaç sizce adamın ? var mı bi bilen
            • alejandro_281
              alejandro_281 28 Mart 2016 - 19:1740 gün sonunda karaciğeri eline verirler amk.
              • reytinghamdi
                reytinghamdi 28 Mart 2016 - 16:40hayatta hiçbir şeyi çalışmadan yapamazsınız. göt göbek varken 90 günde kas yapamazsınız. her şey çalışmakla olur. fakat spor'un faydası çok fazla. geçen gün yazmıştım yokuş çıkarken nefes nefese kalıyorum diye. spor yaparken o yokuşlar beni yormuyordu sporu bıraktım asosyal ortamıma geri döndüm ve yorulmaya başladım.
                • luissera
                  luissera 28 Mart 2016 - 16:04profesyonel sporcu değilim ama yaptığı hareketlerin çoğu sadece kendini yorar.
                  -2
                  • tankutum ve asiyem
                    tankutum ve asiyem 28 Mart 2016 - 15:5210 litre su içersen tabii göbeğin varmış gibi görünür aq kimi sikiyonuz siz.
                    • mdmagnificent
                      mdmagnificent 28 Mart 2016 - 13:06Ben bunları yapabilsem zaten kas yaparım, adam güçlü amk elim kolum çıtırdıyo benim ısınsam bile
                      +3
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...