Öpüşmeli Japon Yarışması

ateistgey18 ateistgey18 diyor ki;
Arkeolojik araştırmalar Paleolitik çağın son döneminden beri insanların Japon adalarında yaşadığını gösterir. Yazılı tarihte Japonya'nın adı ilk olarak 1. yüzyıldan kalma Çin metinlerinde geçer.

Japonya'nın tarihi dış dünyadan etkilendikten sonra çok uzun yıllar boyunca tecrit edilmesiyle şekillenmiştir. Günümüzdeki Japon kültürü dış etkiler ile iç gelişmelerin bir karışımından oluşmaktadır.
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: japon öpüşme yarışma gay lgbt acun
0 28 Nisan 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ataaz
    ataaz 28 Nisan 2016 - 16:20Bu sefer yemedim lan pic gey. Once ekrani kestim aha dedim onde 3 4 sap var sonra o karanlik ve hazin duygu sardi etrafimi.... az kalsin yakalanacaktim pis oyunlarina emellerine, sonrasinda ise bir ilahi kuvvet beni aydinliga cagardi ve aklima direk ateistgey kelimesi geldi. sonrasinda ise yorumlara gozum kaydi ve icime doganlarin gercek oldugunun kaniti bir tokat gibi yuzume carpti. son olarak da yukleyenin adini okumam ve sonrasinda 'anani sikiim hayir olamaz yaaaa' diye ufak bir sitem ve yakalanmamin verdigi o kucuk mutluluk.
    +10
  • sicakcay
    sicakcay 28 Nisan 2016 - 15:42Japon değil, Tai yarışması.
    +5

Tüm Yorumlar

  • westxx
    westxx 29 Nisan 2016 - 23:15kızlar konu mankenımı amk onlarla öpüşselerdiya
    • riococugu
      riococugu 29 Nisan 2016 - 00:03başlığı okuyup geldikten sonra video izleyince site ahalisinin tepkisi http://9gag.com/gag/ao96KR0/me-and-my-friend-s-reaction-to-the-final-scene-of-got
      • cihandark
        cihandark 28 Nisan 2016 - 20:11yazılara baksaydın hadi olmadı dile az kulağını verseydin japonya değil burası tayland yanılmıyorsam
        • kemalkılıcdaroglu
          kemalkılıcdaroglu 28 Nisan 2016 - 19:52İyi haber, Japonya, dünyanın en az televizyon izlenen ülkesi. Kötü haber, en fazla Türkiye. Televizyon, her yerde aptal kutusu
          • executor
            executor 28 Nisan 2016 - 17:15pikselleri yapboz gibi elle mi birleştirdiniz birader
            +2
            • calkan
              calkan 28 Nisan 2016 - 17:05Japonya'dan gelen videoların hepsi 10 piksel olmak zorunda mi?
              • ataaz
                ataaz 28 Nisan 2016 - 16:46Nefer iteliyor buna kardesim o kabul ediyor bunun videolari. Kabul etmesin bakayim ittirecekmi bidaha kendine amina goduum. santaj yapiyor santaj. e neferide biliyon oglan hastasi. en kral kariyi koy dokunmaz ateistgey diye yanar pic.
                +1
                • lordtengri
                  lordtengri 28 Nisan 2016 - 16:34abi anlamadığım şey bu manyağın neden videoları sürekli kabul ediliyor ? hayır yani saçma salak şeyler paylaştıkları şeylerde
                  +1
                  • ataaz
                    ataaz 28 Nisan 2016 - 16:20Bu sefer yemedim lan pic gey. Once ekrani kestim aha dedim onde 3 4 sap var sonra o karanlik ve hazin duygu sardi etrafimi.... az kalsin yakalanacaktim pis oyunlarina emellerine, sonrasinda ise bir ilahi kuvvet beni aydinliga cagardi ve aklima direk ateistgey kelimesi geldi. sonrasinda ise yorumlara gozum kaydi ve icime doganlarin gercek oldugunun kaniti bir tokat gibi yuzume carpti. son olarak da yukleyenin adini okumam ve sonrasinda 'anani sikiim hayir olamaz yaaaa' diye ufak bir sitem ve yakalanmamin verdigi o kucuk mutluluk.
                    +10
                    • menmen
                      menmen 28 Nisan 2016 - 16:13nereye gidiyor bu japonya yahu
                      -1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...