Karşı Cins Hakkında Merak Ettiğiniz Bir Şey? - Sokak Röportajı

exixiz exixiz diyor ki;
Sokak röportajında vatandaşlara karşı cins hakkında merak ettikleri sorulmuş ve ilginç cevaplar alınmış.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: erkek kadın merak sokak röportajı tv
0 20 Mayıs 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • yamyamix3
    yamyamix3 20 Mayıs 2016 - 13:12Annem gün yapar bende gece nöbetten geldiğim için diğer oda da uyumaya çalışırım. Ama kadınların seslerinden uyuyamam. Çünkü hepsi aynı anda konuşup hepsi aynı anda birbirlerini anlarlar, bunu nasıl yapabiliyorlar çok merak ediyorum
    +10
  • Zenci Mahallesindeki Solaryumcu
    Zenci Mahallesindeki Solaryumcu 20 Mayıs 2016 - 14:01Adam var mı mı? Lan takıldığın erkeklerin listesini çıkarsak(o cengiz han gibi suratınla takılabildiğin erkek varsa şayet) Türkiye ortalamasının en
    piç en ruhsuz erkekleridir. Ve sen bunu bile bile onlar takılmadıysan ben
    de bi şey bilmiyorum. Ondan sonra "ödöm vör mö?" sana yok amk ziraat
    tavuğu seni
    +10

Tüm Yorumlar

  • devrimrevq
    devrimrevq 23 Mayıs 2016 - 02:22brlmms1 kardeş artı verecekken yanlıslıkla eksi verdim kusuruma bakma
    • oguz122
      oguz122 22 Mayıs 2016 - 00:0236. saniyedeki mavi tişörtlü arkadaş, ben de yıllardır onu merak ediyorum.
      • brlmms1
        brlmms1 21 Mayıs 2016 - 23:00adam varmi diyen abla memelerinin arasinda kalmistir bi kac adam kirintisi bi bak istersen
        -1
        • xxl325
          xxl325 20 Mayıs 2016 - 23:28Çirkin kızların egoları neden daha şişik onu merak ediyorum.Videonun başındaki foka sorabilirsiniz.
          +4
          • royall
            royall 20 Mayıs 2016 - 20:00Bir şekilde sorunun cevabı yarak oluyor.
            +2
            • anasiningozu
              anasiningozu 20 Mayıs 2016 - 19:47baştaki hatun diyoya erkeklerin yüzde kaçı beyin taşıyo diye sen ilerde anne olacaksın ve bi oğlun olacal işte o soyağacından gelenlerin beyin taşıma olasılığını merak ettim
              +3
              • northwestern89
                northwestern89 20 Mayıs 2016 - 17:51bende 11. saniyedeki aygırın o götü nasıl taşıdığını merak ediyorum
                • empedans
                  empedans 20 Mayıs 2016 - 16:58hiçbişeyini merak etmiyorum hepsi şeytan .
                  +1
                  • mukhu
                    mukhu 20 Mayıs 2016 - 16:30eski kiz arkadasim bana seyi sormustu siz nasil ayakta iseyebiliyorsunuz? Hem buyuk hemde kucuk tuvaletini oturarak nasil yapiyorsunuz?
                    • bereketdede
                      bereketdede 20 Mayıs 2016 - 16:01beyin taşıyan erkek yüzdesini merak eden kızın kendisi sanki marie curie amk.
                      +1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...