Bir Suçlunun Sürpriz Sonlu Polis Arabasından Kaçma Çabası

hellbutcher000 hellbutcher000 diyor ki;
Arkansas'da bir polis aracının kamerasında kaydedilen görüntülerde, suçlu aracın arkasında kurtulduğu kelepçelerden sonra aradaki bölmeyi tekmeleyerek kendisine kaçış hazırlamaya çalışıyor. Ancak o an da pek kaçabilecekmiş gibi gözükmeyen tutuklu hayatının en şanslı anlarından birisinde olsa gerek kaçmayı başarıyor.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: polis kelepçe polisten kaçma kaza trafik kazası polis kazası şans arkansas police
32 23 Ağustos 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • badoxx
    badoxx 23 Ağustos 2016 - 11:14kaçış ebediyete oldu gibi geldi bana
    +19
  • orkounkurabiyesi
    orkounkurabiyesi 23 Ağustos 2016 - 00:31kemiğin içindeki iliği hüpletirsin ya aynen öyle çıktı gitti adam.
    +12

Tüm Yorumlar

  • onikioniki2012
    onikioniki2012 23 Ağustos 2016 - 19:16sonrasında adam direkt ahirete ışınlanmış..
    • köklemetalebi
      köklemetalebi 23 Ağustos 2016 - 18:524 kere hacca gitse arkada uslu uslu oturur bu musubetlerde başına gelmezdi. yazık oldu
      +1
      • mdmagnificent
        mdmagnificent 23 Ağustos 2016 - 16:44Lanet olası arabaya çerçeve yapmamışlar
        +10
        • marankiki
          marankiki 23 Ağustos 2016 - 14:43vay amk cabindeki anahtarla dışarı ışınlandı çooh mistik bi olay
          +1
          • baytarbeyin
            baytarbeyin 23 Ağustos 2016 - 14:25Siyah nokta sıkarsın ya hani? Ehm yani bi tanıdığım sıkarken böyle hissediyormuş.
            • badoxx
              badoxx 23 Ağustos 2016 - 11:14kaçış ebediyete oldu gibi geldi bana
              +19
              • Çorabın teki
                Çorabın teki 23 Ağustos 2016 - 10:08Prison Brake teki. Brake kelimesi hep kafama takılırdı ne alaka diye,şimdi şeyaptım
                • bebebiskuvisi
                  bebebiskuvisi 23 Ağustos 2016 - 09:56Ölmüş olmasın?
                  +1
                  • toto schillaci
                    toto schillaci 23 Ağustos 2016 - 09:50sürpriz sonlu polis arabası mı olur lan?
                    +3
                    • stonhand
                      stonhand 23 Ağustos 2016 - 09:39nqualify anlattığın fıkranın ta amk
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...