Kırmızı Hap 3 - Evrim Neden Bilimdir, Yaradılış Neden Dindir

ücüncüadam ücüncüadam diyor ki;
Efe Aydal'ın hazırladığı evrim neden bilimdir, yaradılış neden dindir? sorularına taşı gediğine koyarak verdiği cevapları... keyifle izliyoruz. Eline sağlık Efe Aydal.
Kategori: Ciddi
sitene ekle
Etiketler: evrim efe aydal din evrim teorisi yaradılışçılık
68 02 Eylül 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • pembe.kitap
    pembe.kitap 02 Eylül 2016 - 17:02çabuk arap nazileri gelmeden
    +10
  • beybut
    beybut 02 Eylül 2016 - 20:40Bizimkiler hala okullarda sübhaneke ezberletsin. Bilimsel gelişim için en az iki neslin (50 yıl civarı) dinden ve doğmadan tamamen arındırılmış eğitimin içinden çıkması gerekir. İmam hatipler ve cin sohbeti yaptığınız her ders bu nedenle geleceğimizden çalıyor. Din, bilimin açıkça düşmanıdır. Biruni, Harezmi gibiler birer İslam alimi değil Latince kaynaklardan (Yunan ve Roma) yola çıkarak çalışmalar yapmış kişilerdir. Yani 0 rakamını bulmaları Kuranla değil Yunan kaynaklarıyla ilgili. Sorgulamayı (Allah'ı bile), merakı yasaklamış bir din anlayışı insanlığın gerçek düşmanıdır.
    +7

Tüm Yorumlar

  • gokbaray
    gokbaray 05 Eylül 2016 - 23:23oglum muthis lan 12:12
    • albinonegroo
      albinonegroo 05 Eylül 2016 - 14:15Adam bildiğin kadavra ya... Bu kadar donuk, bu kadar ifadesiz...

      Yuh amk.
      • orhanskrci
        orhanskrci 04 Eylül 2016 - 13:35youtubedan izleyin beyler ben öyle yaptım https://www.youtube.com/watch?v=I7sb1YjPcx0
        • muslukcu
          muslukcu 04 Eylül 2016 - 00:10harika çalışma ama medyadan gizleniyor.
          • hansollo
            hansollo 03 Eylül 2016 - 17:11On numara beş yıldız ama sara yerine epilepsi deyin artık yav.
            • forklift
              forklift 03 Eylül 2016 - 14:50dünyanın yuvarlak olduguna yıllarca ınandırılamayan ınsanları inandırmaya calıstıgınız seylere bakın amk
              +3
              • lmergin
                lmergin 03 Eylül 2016 - 12:31tea house göndermesi müthiş olmamış mı?..
                +2
                • voltiger
                  voltiger 03 Eylül 2016 - 08:49çomar detected
                  +1
                  • radyokafa
                    radyokafa 03 Eylül 2016 - 04:27butun canlilar nugun gemisinden cikan ciftlerden gelir. akla mantiga uygun aciklama budur. evrim cok sacma. butun hayvanlar gemiden cikti.
                    • viskipuroblowjob
                      viskipuroblowjob 03 Eylül 2016 - 04:12evrimciler, yaradiscilarin dayatmasindan yakiniyorlar, haklilar cikarlari var.

                      peki evrimciler neden dayatmaya calisiyorlar, ogretmeye vs calisiyorlar(bakiniz kitaplar, bu hazirlanan video dahi), cikarsizmi?

                      evrimciysen ol git abi, beni ikna etsen eline ne geccek? neyin kavgasini veriosun?
                      -17
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...