Fethullah Gülen - Darbeyi Erdoğan Planladı

exixiz exixiz diyor ki;
15 Temmuz darbe girişiminin arkasında olmakla suçlanan Fethullah Gülen, Alman ZDF kanalına konuştu. Gülen, uzun zamandır listelerin hazırlandığını, ancak tasfiye için Erdoğan'ın uluslararası kamuoyunu ikna etmek maksadıyla darbe girişimini tertiplediğini iddia etti. Gülen, 15 Temmuz darbe girişimi için "senaryo" dedi.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: Fethullah Gülen darbe fetö
13 25 Eylül 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • emre2015
    emre2015 25 Eylül 2016 - 13:39başıma bırşey gelebılır yorum yok..
    +18
  • cristian
    cristian 25 Eylül 2016 - 15:30Kandırıldık .


    Siktir Deli.
    +18

Tüm Yorumlar

  • ozmos
    ozmos 06 Ekim 2016 - 14:26FETÖnun gazetesinde yıllarca yazarlık yapmış adamı askeriyenin rektörülüğüne atadılar. BİR ŞEY DEMİYORUM. üst kısımdan kaç kişiye dokunmuşlardır acaba çok merak ediyorum.
    +2
    • yasmax6
      yasmax6 27 Eylül 2016 - 22:02Tam bir pislik
      +1
      • mucrim
        mucrim 26 Eylül 2016 - 20:20AKP DARBESİNİN BİLANÇOSU
        60binGözaltı
        50binTutuklu
        GörevdenAlınan 100BinKişi
        Kapatılan 160 Medya Kurumu
        Serveti Gasp Edilen 3bin İş Adamı...
        -7
        • rapid37
          rapid37 26 Eylül 2016 - 18:30@abareyk gerizekalı herif. Bilmeden ahkam kesiyorsun. Mülakata 16 kişi girdik. 6 kişi zaten aynı okuldan mezunuz. Kazanan 2 kişiyi direkt olarak tanıyorum. Biri de okuldaki ülkü ocağında aktif olarak çalışıyormuş zaten. Bir de sosyal medya diye bir şey var. Milletin beğendiği ve paylaştığı şeylerden ideolojisini anlayabiliyorsun. Geriye kalan 3 kişiden 1'i de kesinlikle Akpli değildi. Babasının facebook hesabını görmüştüm. Kendisinin facebook kapak resmi de ya Atatürk imzasıydı ya da Atatürk resmiydi. Son 2 kişiden emin değilim sadece. Trabzonlu eleman zaten her devrin adamı. İslam devrimi de olsa Komünist devrim de olsa yine girerdi işe. Beraber geldiği Aydınlı'dan emin değilim sadece.
          • bayhickimse
            bayhickimse 26 Eylül 2016 - 13:44siktir aq hepiniz aynı boksunuz..Bu ülkenin başına geldiniz anasını siktiniz sikmeye devamda ediyorsunuz..1946 dan beri bu ülke ve halkı sömürülmekte, ülke geriye gitmektedir. Atatürk gibi mucizevi bur durum olmadıkca bir 50 yılı daha kalmadı zaten ülkenin. İnançlı birisi değilim o yüzden cehennemi filan bekleyemem umarım ciyaklaya ciyaklaya acı cekerek serf sefil bi halde gebereceğiniz günleri görürüm.
            +5
            • turkslam
              turkslam 26 Eylül 2016 - 13:21hala liste diyor. olm bu senaryoysa neden amerikadaki fetöcüler darbe olurken destek veriyordu askere
              +1
              • lpgliufo
                lpgliufo 26 Eylül 2016 - 10:49ohal var, bişey diyemem. sadece alayının gtüne koyayım
                +4
                • orcnd
                  orcnd 26 Eylül 2016 - 01:08biz ikiyüzlü oldukça hainler yaşamaya devam edecek.

                  zekeriya öz ergenekonda askerleri mağdur edince askeri savunanlar aynı savcı ak partiye saldırınca gereken desteği vermediler.

                  aynı şekilde cemaate istedikleri herşeyi verenler özür dileyip sıyrılırken binlerce insana kandırıldınız mı diye sorulmadan işten atılıyor.

                  bu ülkenin ortak akıl ve devlette şeffaflığa ihtiyacı var.
                  +3
                  • patrik
                    patrik 25 Eylül 2016 - 23:58bunun gözleri nerde lan
                    +10
                    • karbaykuşu
                      karbaykuşu 25 Eylül 2016 - 23:32olağanüstü hal döneminde olmasak hepinizin amına koyayım derdim ama ohal'deyiz şimdi, başıma bir şey gelmesin.

                      (2-3 gün önceki bu röportajın tamamını izledim. ibnetor hala kendine çok fazla güveniyor. akp çevresi, emekli askerler, önemli yazarlar vs. herkes 2. bir dalgadan bahsediyorlar. allah hepimize acısın bu manyakların elinde.)
                      +6
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...