Emre Mor Hakkında Bilinmeyenler

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Futbol hayatını Alman devi Borussia Dortmund'da sürdüren Emre Mor, hakkındaki bilinmeyenleri NTV Spor'dan Evren Göz'e anlattı. Milli Takım tercihi, kariyeri ve Borussia Dortmund-Real Madrid karşılaşmasında Cristiano Ronaldo ile aralarında geçen diyalogları NTV Spor aracılığıyla Türkiye ile paylaşan Emre Mor, samimi ifadeler kullandı.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: Emre Mor Ntv Spor Röportajı Evren Göz
10 01 Ekim 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • lazer.pointer
    lazer.pointer 01 Ekim 2016 - 01:20Bozma kendini be çocuk lütfen bozma. Mahallenin sevilen bebesi gibisin gözümde
    +11
  • challenger3
    challenger3 01 Ekim 2016 - 01:25ne biçim soru soruyor adam hiç beğenmedim
    +6

Tüm Yorumlar

  • emirtelakkieden
    emirtelakkieden 01 Ekim 2016 - 21:26herkes yetenekli olduğumu görüyordu ama zaman lazımdı diyor.. Ego hocam ego.. bence bi skim olmaz.. zaten milli takımdaki oyuncular da pek memnun değiller şahsi oyunundan.. oldukça hırçın ve başına buyruk..
    • ozil
      ozil 01 Ekim 2016 - 11:37soruların bok gibi olmasına rağmen yinede güzel röportaj.
      +1
      • torasan
        torasan 01 Ekim 2016 - 10:0308:13

        videonun özeti arkadaşlar :D
        +2
        • hawker
          hawker 01 Ekim 2016 - 04:29Sakın Türkiye'de bir takıma gelme kardeşim. Burada kimsenin o amcık ağzı durmaz. Milyar dolar verseler gelme amk.

          not: fenerbahçeliyim, fenere bile gelme amk.
          +1
          • mrts61
            mrts61 01 Ekim 2016 - 03:18bu nedir amk çocuğu silah zoruyla mı oturttunuz oraya tedirgin gergin hareket ediyor, o nasıl bir ses tonu senin yapacağın röportajı sikeyim umarım okuyorsundur. sen gazetecilik yapma amk
            • JuRaquiLLe
              JuRaquiLLe 01 Ekim 2016 - 02:56soru soranda türk amk
              • awrixe
                awrixe 01 Ekim 2016 - 02:36fake agent'ta yüzü görünmeyen adamın sesi bu
                +4
                • empedans
                  empedans 01 Ekim 2016 - 02:09çocuğa hızlı diyorlarda çok çalıma giriyor cüsse olmayıncada devamlı yerlerde.
                  • kratkidd
                    kratkidd 01 Ekim 2016 - 01:57inşallah ilerde süperlige gelmek gibi bir hata yapmaz yolun açık olsun genç kardeşim
                    • challenger3
                      challenger3 01 Ekim 2016 - 01:25ne biçim soru soruyor adam hiç beğenmedim
                      +6
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...