Öğlen Yemek Arası Yok - Binali Yıldırım

nefer35medya nefer35medya diyor ki;
9. Türkiye Ticaret ve Sanayi Şurası’na katılan Başbakan Binali Yıldırım, konuşmasının sonunda veda ederken kapanışa da gelmeye çalışacağını belirtti ve ekledi: ”Öğle yemek arası yok’.’
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: binali yıldırım öğlen yemek arası tasarruf
1 06 Ekim 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • rally2003
    rally2003 06 Ekim 2016 - 15:30Hani kriz yoktu ? Ülkenin ekonomik krizde olduğunu ilan etmiş kendi ağzıyla.
    +21
  • Three Dimensions
    Three Dimensions 06 Ekim 2016 - 16:12O güzel ağızlarıyla "Tasarruf" diyen insanlar o 1.500.000 fiyatlı güzel Mercedeslere binip gittiler.
    +16

Tüm Yorumlar

  • tabilen
    tabilen 08 Ekim 2016 - 10:27hocam peki tuvalete gidebilir miyiz
    +2
    • gamegarden
      gamegarden 07 Ekim 2016 - 00:23zihniyete bak fakir fukara tassaruf yapacak erzağından yediğinden içtiğinden kısacak bunun ve bunların yandaşları cebini dolduracak ama mustahaktır bu millete sonucta onlar oyu veriyor bunlara
      • akıkapasitörü
        akıkapasitörü 06 Ekim 2016 - 22:30vergiye zam geliyor, dolar 3.05 , işsizlik açıklanmıyor yüzde 20 ye dayandı. Üniversite fonları, projelerin paraları OHAL bahanesiyle verilmiyor, en büyük piyasa emlak piyasası artık para getirmiyor. Benzin aldı başını gidiyor. Üretim yok. Buna rağmen kişibaşına düşen milli gelir 9.000 tl imiş.. 1999 yılının dolar kuru ile mi hesaplıyorsunuz ağam. Ya da bir sıfırı avantadan eklemişsiniz.
        • TAXGUN
          TAXGUN 06 Ekim 2016 - 21:53Çay yok bok için yemek yok yarrak yiyin
          +2
          • littlebchlor
            littlebchlor 06 Ekim 2016 - 21:16Tabi canım tabi ne yemegi yaşamasınlar hatta.Ulan sizin yüzünüzden zengin ile fakir arasında gelir farkı artıyor.Bir yandan halk fakirleşiyor insanlar eve ekmek götüremiyor diger yandan üniversite bitiren okumuş kesim işsiz gayri safi milli hasıla 9 bin küsür dolarmış hani nerde amk gelir dagılımına bakınca senin maaş kebap tabi neyse be biz ne desek boş durmak yokk biat etmeye devam
            +1
            • karsracist
              karsracist 06 Ekim 2016 - 21:02Demeçlerde, röportajlarda gazeteciler bu adama soru sorarken içinden "Yahu sen nasıl boş vasıfsız bir adamsın" diye geçiriyor. Yapısı da bu sermayesi de bu adamın. Ama millet de ağzını açıp tek kelime etmiyor, 'reis' ile övünüyor, yetiniyor ya, diyecek bir şey kalmıyor. Binali Yıldırım ın başbakan olması demek bana şöyle hissettiriyor; Ortaokulda evden çıkarken sabah uykulu vaziyette ayakkabı yerine mavi sokak terliğimi giyip gitmiştim. Annem o sabah kahvaltıyı hazırlamış ama kapıya yolcu etmemişti. Ayakkabı bağlamayı 16 yaşında öğrendiğim için annem de bağlamakla uğraşmadığı için hep bağcıksız klasik ayakkabı alınırdı. O da rahat yani elini kullanmadan ayağını geçir tamam. Neyse işte sen terliği giy okula git. Serviste de fark etme o uyku sersemi halde. Okula bi gittim, ön sırada da oturuyorum.Orta1 falan.6. Sınıf. Bizim sınıfın hepsi zaten geçti dalgasını. Öğretmenler de laf sokmalı bişeyler söylüyo, ben halen farkında değilim. En son ilk dersin teneffüsünde bizim sınıfın piçleri başka sınıftan benim terliklerimi göstermek için öğrenci getirdiğinde ve onlar güldüğünde anladım. Türbe ziyareti gibi akın akın çocuk geliyor terlik görmeye her teneffüs. İşte o gün "Ne var lan " diyemiyorsun abi. O terliklerle birlikte ayaklarımı götüme sokmaya razıydım o gün o utançtan kurtulmak için. Velhasıl Kelam; Binali Yıldırım ın bu ülkenin başbakanı olması beni aynı o şekilde utandırıyor...
              +1
              • 'antonio
                'antonio 06 Ekim 2016 - 20:11sıçmak da yasak mıdır agam?
                yoo değil.
                devamını biliyorsunuz
                +5
                • hukikole
                  hukikole 06 Ekim 2016 - 20:11işçilere, memurlar, emekliler tarafında bi sıkıntı var mı? yok. böyle yüzlerce açıklamaya rağmen oy tercihleri değişiyor mu? yok. bitti o zaman az bile demiş.
                  +2
                  • terkenden
                    terkenden 06 Ekim 2016 - 20:05O günkü akşam yemeğini merak ediyorum binali beyin
                    +3
                    • edebi
                      edebi 06 Ekim 2016 - 19:17Yanındaki adam başbakanına, sanki manavla konuşurmuş gibi abi diyor. Başbakanı devamlı komiklikler, şakalar ülkeden bi-haber dolanıyor. Allah'ım sanki rüyadayız birisi bizi uyandırsın bu nedir böyle yahu?
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...