Servis Minibüsüyle Evlilik Teklifi Yapmak

tırtkadın tırtkadın diyor ki;
Yengeye evlilik teklifi yapmak isteyen abimiz böyle bir prodüksüyon kurmuş.
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: evlilik teklifi evlenme evlilik servis minibüs karton
12 14 Ekim 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • cptmacmillan
    cptmacmillan 14 Ekim 2016 - 18:48Allah aşkına yapmayın şöyle şeyler
    +25
  • eftaldiner
    eftaldiner 14 Ekim 2016 - 18:24abi her şey güzel olmuş ama müzik beni sikti attı. bi komiklik olacak hissi romantizmimi engelledi
    +21

Tüm Yorumlar

  • spotcolor
    spotcolor 26 Temmuz 2018 - 20:18ben size sigara içmeyin demedim mi ?!
    • eclairs34
      eclairs34 25 Ekim 2016 - 08:47keşke adam en sonunda yüzüğü takacağına borç para isteseymiş ahahahahahah
      • saaf
        saaf 21 Ekim 2016 - 13:25hadi aksaray kalkıyor.aksarayaksarayaksaray
        • ay4258195134
          ay4258195134 17 Ekim 2016 - 15:54Prodüksiyon : 96 balon, 28 mukavva kağıt
          +2
          • 69dan69yapmak
            69dan69yapmak 17 Ekim 2016 - 14:04Yengede cicek abbas gibi kirmizilari cekip dolmusun kapidan sarkiyor..
            +2
            • udsar
              udsar 15 Ekim 2016 - 21:54kendi kültürlerince mutlu olmuşlar, takılmışlar saygı duyuyorum.
              fakat bana yarrak gibi geliyor bu tür etkinlikler salaklık amk. kızları kandırmak için ya çok akıllıyız, ya da duygusuzlaştık beyler. şu teklife şaşıracak zekada olan bi kızla evlenmem ben amk, sahte gülücükler küçük hınzırlıklar. ne yani güzel bi anımı oldu şimdi bu? kimin geleneği bu amk, oturulur konuşulur artık evlenelim diye o olgunluğa geldiyse ilişki.
              +4
              • ichbinahmet
                ichbinahmet 15 Ekim 2016 - 20:51Lan adam uğraşmış yapmış amk, ne tahammülsüz insanlarsınız. Ben izlerken mutlu oldum. Allah bir yastıkta kocatsın.
                +5
                • bitli kene
                  bitli kene 15 Ekim 2016 - 19:26teklif eden adamın kafasındaki kalp o güne özel mi acaba ?
                  +4
                  • rattlesnake
                    rattlesnake 15 Ekim 2016 - 19:08Düşünsenize kameraya kayıt alan, yanlıslıkla fotograf çekimi yapmış :D
                    +2
                    • glock21
                      glock21 15 Ekim 2016 - 18:11Yapılan şey güzel ama böyle iyice boku çıkmış, yobaz, Türk düşmanı bedevi gavatların arttığı bir toplumda karını, sevgilini vs. böyle sosyal medyaya yayıp, bu şerefsizlere malzeme vermenin manası var mı?!?
                      +1
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...