Sakatlanan Robin Van Persie'nin 15 Dakika Ambulans Beklemesi

1.296 izlenme - 07 Kasım 2016
delinazim delinazim diyor ki;
Akhisarspor-Fenerbahçe maçında gözünden sakatlanan Robin van Persie,Ambulans gelmemesi nedeniyle 15 dakika sedye ile yerde beklemek zorunda kaldı.İnsan sağlığına ülkemizde ne kadar önem verildiğine verilen kötü örneklerden biri ne yazık ki.Olayın teselli veren yanı ise sakatlığın hayati derecede önemli olmamasıydı.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: Robin van Persie Fenerbahçe sakatlık akhisar spor futbol

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • dannic
    dannic 07 Kasım 2016 - 00:24lan sen git o kadar dünya kupası oyna manchesterda arsenalde kupalar kaldır sonra gel akhisarda yerlerde mağdur ol hayat hain abi benim hala aklım almıyor tuhaf yani
    +21
  • sistematikbohem
    sistematikbohem 07 Kasım 2016 - 01:43Geçen ocakta dizimde bir sorun oldu, hastaneye gittim mayısa mr randevusu verdiler. Bence Van Persie' ye torpil geçmişler.
    +18

Tüm Yorumlar

  • amciksefa31
    amciksefa31 07 Kasım 2016 - 15:29bu gibi durumlarda stadlarda ambulans hazır bekletilir
    • imcik
      imcik 07 Kasım 2016 - 11:35stadın hemen yakınında devlet hastanesi var taşısalardı oraya kadar :D
      +1
      • doktorziker
        doktorziker 07 Kasım 2016 - 11:12welcome to turkey bro
        +2
        • ay4205116923
          ay4205116923 07 Kasım 2016 - 07:02''Numune dediler nedir bu çile
          Can çekiştiriyorlar bile bile
          Nerededir beyin cerrahi
          Dilsizler bile geliyor dile''

          bu sikik şiiri 1990 'da yazmışım. onca seneden beri değişen bişey yok. dünyada insan hayatının en ucuz olduğu memleket olarak tarihe geçtik geçiyoruz geçeceğiz..
          +3
          • kriegsphilosophi
            kriegsphilosophi 07 Kasım 2016 - 02:59Hayır RVP yi feneri ti ye almaya çalışıyosunuz da o adam o yaralamadan
            dolayı ölmez.Siz ve biz yaşadığımız ülkenin,organizasyonların haline
            yanalım, sürünüp geberelim anasını siktiğim cehenneminde
            +5
            • sistematikbohem
              sistematikbohem 07 Kasım 2016 - 01:43Geçen ocakta dizimde bir sorun oldu, hastaneye gittim mayısa mr randevusu verdiler. Bence Van Persie' ye torpil geçmişler.
              +18
              • sondakikagolu
                sondakikagolu 07 Kasım 2016 - 01:03ajitasyon. yalan 15 dakika bekldiği falan yok fenerbahçenin her zaman yaptığı şey fener ağlaamaaa
                -12
                • limited
                  limited 07 Kasım 2016 - 00:51olmaz olmaz dememeli gercekten 5 sene once deselerdi akhisarda ambulans beklicen diye inanirmiydi :)
                  +5
                  • Akbabalık
                    Akbabalık 07 Kasım 2016 - 00:49600 milyon dolarlık yayın ihalesi yapılan süper lig...
                    +8
                    • dannic
                      dannic 07 Kasım 2016 - 00:24lan sen git o kadar dünya kupası oyna manchesterda arsenalde kupalar kaldır sonra gel akhisarda yerlerde mağdur ol hayat hain abi benim hala aklım almıyor tuhaf yani
                      +21
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...