Fatih Terim (EGO) Tartıştığı 10 Futbolcu

4.245 izlenme - 26 Kasım 2016
infalci infalci diyor ki;
Kimileriyle kavga etti, kimilerini istemese de kadro dışı bıraktı, kimisi de ondan hiçbir zaman hoşlanmadı... Arda Turan ve arkadaşlarının yediği milli takım kesiğinin ardından, Fatih Terim'in teknik direktörlük kariyeri boyunca ayrılıklar yaşadığı yıldız futbolcuları görüceğiz.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Fatih Terim kavga fatih terim arda fatih terim milli terim egoist fatih terim hakan ünsal arda turan
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • madlenbaba
    madlenbaba 26 Kasım 2016 - 10:25pirlo başkan diyorsa doğrudur
    +20
  • polisimdat
    polisimdat 26 Kasım 2016 - 11:14kadroya çağrılmayınca 3 gün ağlayan futbolculardan prim pazarlığı yapan futbolculara
    +17

Tüm Yorumlar

  • mashrapa
    mashrapa 27 Kasım 2016 - 21:03gs ye gelmediler diye milli takıma almadığı İbrahim Toraman ve Gökdeniz nerde
    +1
    • mashrapa
      mashrapa 27 Kasım 2016 - 20:59şimdi bununki egoysa İbrahimovic'in ki ne amk? bununki başka bişi.. artık ego olayını aşmış bununki, artislik amk tam türkçe tabiriyle
      • planetcaravan
        planetcaravan 27 Kasım 2016 - 01:20yıldıray trollemiş bence aq D:sadasd
        +1
        • gags1925
          gags1925 27 Kasım 2016 - 00:06inzaghi ve nestaylada bi takıntısı olmuştu bunun. hatta yanlış hatırlamıyosam. fatih terimin milandan kovulduğu son maçta inzaghi penaltıyı bilerek dışarı atmıştı.
          +1
          • jeremiekhan
            jeremiekhan 26 Kasım 2016 - 21:14gökdeniz ile ibrahim toraman ı yazmamışlar bile
            +2
            • fffako
              fffako 26 Kasım 2016 - 20:02sırf selçuğa yer açmak için sneijderi oynatmamıştır kendisi
              +1
              • kemalkılıcdaroglu
                kemalkılıcdaroglu 26 Kasım 2016 - 18:58Fatih Terim'in eski başarıları tartışılmaz. Lakin kendisi 10 yıla yakın zamandır KİBİR KANSERİ'ne tutulmuştur. Kibiri en basit gerçeklri görmesine bile engeldir. Kendisine 3. lig takımları bile emanet edilmemelidir.
                -1
                • ercu09
                  ercu09 26 Kasım 2016 - 18:28ısrarla !

                  kopyala yapıştır yorumum

                  heryere yazıyorum bu paylaşımdada yazayım bu yerli yabancı cahil görgüsüz krolar kendi aralarında top oynuyor diye senin benim götümüzden ter akıta akıta zoraki ödediğimiz vergileri çatır çutur yiyorlar kardeşim sadece tek bi konaklamada ödenen para bile sülalenizin hayatını kurtarır öyle böyle para ödenmiyor bunlara fezaya roket yollamıyorlar cerrahi beyin operasyonuda yapmıyorlar top oynuyorlar hepsi bu...o vergileri biz bunlar karılarına estetik yaptırsın son model arabaya binsin diye ödemiyoruz kardeşim sadede gelelim yok gossoroymuş fonormuş çemişgezek spormuş hiç umrumda değil..salaklığın alemi yok

                  saygılar sevgiler
                  +12
                  • k4nvvulfthe2nd
                    k4nvvulfthe2nd 26 Kasım 2016 - 18:25pirlo ne derse odur
                    +1
                    • akabey55
                      akabey55 26 Kasım 2016 - 17:30geldi yine ...
                      +2
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...