Sahte Siren, Çakar ve Tepe Lambası Denetimi

dolmetscher dolmetscher diyor ki;
YOĞUN trafikte ilerliyorsunuz. Arkanıza kırmızı ve mavi çakar lambaları olan sivil plakalı bir otomobil yanaşıyor, sizden yol istiyor. Ya da siz sıkışık trafikte adım adım ilerlerken, çakar lamba takmış lüks bir araç emniyet şeridinden son sürat geçip gidiyor. Polise ait sandığınız aracın sürücüsü, 30 ile 60 TL arasında satılan çakar lambalardan taktırıp trafikten kurtulma yolunu seçmiş biri olabilir. Polise sıkça giden şikâyetlerden biri de sahte çakar lambalı lüks araçların emniyet şeridini kullanması. İstanbul polisi ayda ortalama 20 sürücüye, Karayolları Trafik Kanunu'nun 26'ncı maddesi gereğince 66 TL para cezası kesiyor. Sürücü, çakar lambaları orada sökmek zorunda. Yoksa otomobili çekiciyle otoparka götürülüyor. Eski bir haber olsa da hatırlamak gerekir diye düşündüm.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: Sahte Siren Sahte Çakar Trafik Polisi Tepe Lambası Çakar LED Çakar Lamba Polis Çakarı
3 10 Aralık 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • demir2020
    demir2020 11 Aralık 2016 - 00:03ulan 10 senelik vidyo amk
    +11
  • cyrene1
    cyrene1 11 Aralık 2016 - 00:08ceza tutarı şu anda 192 tl. 1 ocakta artar muhtemelen.
    +6

Tüm Yorumlar

  • bitchslap
    bitchslap 11 Aralık 2016 - 19:46Arkadaşlar, bir tane internet hizmeti olacak, çakar, siren vs yapan araçları plakalarından kontrol edip şikayet edebilmeliyiz... Mesela ben bir tane motorlu polisi durdurdum, yaklaşık 3 yıldır aktif kullanıyorum, böyle istanbul trafik polisi görmedim, adamda motor tamam ama kendi standartlara hiç uymuyordu. Sanırım başka ilden gelmiş yada başka bir birimin üyesiydi, kusura bakma dedim, gitti.

    Yani suistimal eden biri olsa, terörist şu bu olsa ne biliyim, kimdir nedir bi yokliyim dedim.
    • figopari
      figopari 11 Aralık 2016 - 19:02halkın adalet duyusu diyo amk .. duygumu bıraktınızz o.ç bu halkta beyin bırakmaıdınzz
      • kemalkılıcdaroglu
        kemalkılıcdaroglu 11 Aralık 2016 - 18:05A.B.D, halk Katrina kasırgasından kaçıyor v emniyet şeridi bomboş http://cdn.ucankus.com/img/imgyeni/neworleans.jpg
        -1
        • Ruhsuzruh
          Ruhsuzruh 11 Aralık 2016 - 17:542:40 da vekil evrakları verdi ve evraksız ruhsatsız gitti ne kadan güzel uygulama. bize neden lolo varda onlara yok?
          • beynimyok
            beynimyok 11 Aralık 2016 - 15:07ceza caydırıcı değilki aq yine yapar. 192tl riske değer
            • nasreddinhojda
              nasreddinhojda 11 Aralık 2016 - 11:48Yillar olmus video cekileli lakin artis var azalma yok! Amk sahte cakar nedir ya??? Ver 50 bin lira ceza bak bakalim noluyo
              • öğrenbayan
                öğrenbayan 11 Aralık 2016 - 10:4402:00 'deki orrrrçoyu gördün mü ne diyor.
                • commodus
                  commodus 11 Aralık 2016 - 09:02bu haber baya eski artık bu kontroller yapılmıyor ve bu korkusuz bayan polis müdürümüz muhtemelen başka bir yere sürülmüştür.
                  +5
                  • pideci
                    pideci 11 Aralık 2016 - 01:24la hakim ceza yese ne olur bütün cezaları geri dönüyor hakimin. hakimlere hız kırmızı ışık ihlali filan işlemiyor. hakim savcıysan trafik kuralı sana yok.
                    • ozil
                      ozil 11 Aralık 2016 - 00:51bu haber çok eski, bu haberi yıllar önce seyretitğimi hatırlıyorum. o değilde bazen yolda arkamdan çakarlı fluence filan geliyor. hiç siklemiyorum. fluence lan :D aylık kirası bin lira. çok taşşaklı olsan fluence kullanmazsın amk :D
                      +2
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...