Kemençesi Bozulan Karadenizli Çocuğun Tatlı İsyanı (Küfür İçerir)

mplay2 mplay2 diyor ki;
Kemençesini başkasının çalıp bozmasına bozulan ufaklık açtı ağzını yumdu gözünü.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Kemençe Karadenizli Çocuklar ufaklık İsyanı Küfür İçerir
6 24 Aralık 2016
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ucanelma
    ucanelma 24 Aralık 2016 - 16:27Çok sevimsiz amk
    +26
  • walterskinner
    walterskinner 24 Aralık 2016 - 15:35he tatlı amk tatlı...geleceğin kadına şiddet uygulayan, reis için "cehape" li gördümü ana avrat küfür eden, milletin karısına kızına göz koyan bir çomar'ın küçüklüğünden başka bir şey değil.
    +16

Tüm Yorumlar

  • felekbizegulmez
    felekbizegulmez 26 Aralık 2016 - 14:28buna tatlı diyenin sorunları vardır net
    • belaceker
      belaceker 26 Aralık 2016 - 14:16Beni en çok rahatsız eden kısım; kemençenin 300 lira diye balıklardan daha değerli olduğunu düşünmesi oldu. Maddi değeri ne olursa olsun bir candan kıymetli olmadığını öğretemezsek çocuklarımıza vay halimize. Sonra bu dini imanı para olan insanlar nasıl türüyor.
      • fakaryuduing
        fakaryuduing 25 Aralık 2016 - 22:55selamun aleyküm kardeş. hangi mağaradan?
        +1
        • onlythemiracle
          onlythemiracle 25 Aralık 2016 - 21:41bu karadenizliler 7 den 70 e her yaşta küfürlü konuşmaları komiklik mi sanıyorlar anlamıyorum. çok iticisin velet
          • aske1012
            aske1012 25 Aralık 2016 - 20:44Olmamış ki bu çocuk içinde IQ eksik, piştikten sonrada hiç KÜLTÜR katılmamış... Çok yavan, olmamış bu yapamamışsınız...
            • vulpes
              vulpes 25 Aralık 2016 - 19:532-3 sene önce facebookda dolanıyodu bu. site formatına uygun. nostalji sayılır. amk adminleri
              • glock21
                glock21 25 Aralık 2016 - 16:02@empedans ; Sanki cümleye "ben Romalıyım" diye başladım da "ÇOmar" deyince akla Türklere hakaret ettiğim geldi! Etnik kökenimi biliyor musun AMK?!

                Özetleyenim o zaman; Sadece millet olarak değil, etnik olarak da Türk'üm. Öyle lafta, sözde değil, ta boyuna, Beyliğine kadar bilen, Beyliği Karadeniz ve çevresine Büyük Selçuklu Henüz Anadoluyu ele geçirmeden önce gelip yerleşmiş, RUm/Potus krallığı ile yüz yıllarca savaşmış, 900 küsür yılı aşkın süre aynı ilin, aynı ilçesinin 5-6 köyünde yaşayan, alayı aynı boydan gelen, tamamı bu köy ve civar Türk köyleri ile kız alıp vermiş, sülalede tek farklı etnikten sadece Anne tarafından 3-4 jenerasyon önce 1 tane Çerkez kökenli anneanne olan bir soydan geliyorum!

                % 100 Atatürkçü, Türk milliyetçisi, koyu bir Ateist (Her ne kadar sülalenin alayı onlarca jenerasyon Müftü ve/veya Müezzin olması bir yana!

                Paylaştığım 3-5 videoya, profilimde kullandığım fotoya bakan sanırım ne kadar Türk bir adam oluğumu gayet net görebilir!

                Yani senin o "asıl bu toprakların sahibi" dediğin adam Bizleriz; Çomar dediğimiz o asilime olmuş, Araplaşmış, Mankurtlaşmış, Büyük çoğunluğu zaten kökeninde Osmanlı döneminde "Osmanlı'da bir yağlı kapı tutarım" ve/veya İslamla ticaret daha karlı" diye hemen Müslüman olmuş, çember sakal, şalvar, kara çarşafa bürünüp yobazdan yobaz olmuş, devamında itilaf devletleri ile işbirliği yapmış, Ne Osmanlı ne öncesi, nede sonrası Türk milleti ve Toprakları adına bir kılıç sallamamış, bir mermi sıkmamış bu Mankurt Çomarlar değil, Biz Türkleriz!!!

                Videoda gördüğün adamlara yani özellikle Rize'de bir DNA testi yapsan, DNA'sında 1 gram Türk çıkmayacağı gibi alayı bugün kendini " LAZ" diye damgalayan Rum/Pontus kökenli (Rum= Roma altında yaşamış etniği bilinemeyen karma topluluklar) sonrada anlattığım sebeplerden = Çıkar işin Müslüman olup bize bugün "Osmanlı Torunuyum" diye Osmanlılık veya Müslümanlık satmaya çalışan yobaz çomar çıkacaktır...

                Türk'ün DNA'sı zaten çomarlığa aykırıdır! Türklerin 4000 yıllık geçmişi, kültürü, gelenekleri, dili, başardığı işler, toplum yaşantısı, dünyaya, evrene başış açıcı vb. bütün yönleri düşünülerek; Çomar denen adamların hiç birinin Türklük ile en ufak bir bağı görünüyor mu? Bunu bir sormak lazım!!!
                +1
                • nart
                  nart 25 Aralık 2016 - 15:36tatlimi ? sizin cocuk yetistirme anlayisinizi skim afedersin.
                  -1
                  • serdarkara
                    serdarkara 25 Aralık 2016 - 11:55Ya bu çocuk değilde sonuçta çocuk niye uyuz olayım ama komik değil.
                    Şu iktidar havasından mıdır nedir son zamanlardaki şu karadeniz kabalığıdan hoyratlığından yabanlığından bir de yaptıkları iyi bir şeymiş gibi sonuna biz karadenizliyiz ya ekini ekleyip sırıtmalarından. Bize her yer trabzon kafasından Çok ama çok sıkıldım.
                    • empedans
                      empedans 25 Aralık 2016 - 02:28@glock21 paşam ben zaten türk değilim çerkesim ama bu ülkenin sahibi asil türk milletine çomar köpek gibi ithamlar ancak vatansız gavur tohumlarının ağzına yakışır . kendinizi allah aşkına ne zannediyorsunuz ki ? nedir la bu kibiriniz . ne özelliğiniz varki?bu vatana ne yaptınızki ? varlığınız topyekün zararken dünyada öksüz bir garip türk milletine hakaret edenlerin cibilliyetini ..... insan olun lan
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...