Michael Jackson - Bad - Wembley Konseri (Bad Turnesi 1988)

622 izlenme - 16 Ocak 2017
oxygenedokuz oxygenedokuz diyor ki;
1988 yılında Londra Wembley stadyumunda verdiği konserdir. Wembley stadyumunda toplam 5 gece sahne almıştır. Bu kayıt 16 Temmuz 1988 gecesine aittir ve 72.000 kişi tarafından izlemiştir..

Sadece Japonya'da verdiği konserlede toplam 450.000 kişiye ulaşmıştır, ki bu diğer sanatçıların çok çok üstünde bir rakamdır. Turne 123 konserden oluşup, toplamda 4.4 milyon kişi tarafından biletli olarak izlenmiştir. 12 Eylül 1987 yılında başlayıp, 27 Ocak 1989 tarihinde sona ermiştir.

Canlı söyleyemiyormuş falan filan; bunlar hep fasa ve fisodur. Yalandır, iftiradır.

Castin Biber'i şarkıcı zanneden neslin canlı performanstan haberi bile yoktur. Onlar playback ve autotune'un içine doğdular, bilmezler...
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: michael jackson bad bad turnesi canlı konser wembley dangerous billie jean eni vici vokke
24

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • hlksnrr
    hlksnrr 16 Ocak 2017 - 15:25Hadi bakalım nostalji içeriğimiz yüklenmiş.Gelip kaç kişi izleyecek, yorum yapacak, alkışlayacak göreceğiz.

    Adminlere laf atıp, site battı demek yok öyle.Şu videoyu adam gibi izleyin 100-150 yorum yapında ondan sonra görün yeni eklenecek içerikleri.Zaten bu sitede şu içeriğe gelip yorum yapıp en basit olarak teşekkürler yazacak 150 adam yoksa bu site batsın zaten.

    İçerik için teşekkürler...
    +3

Tüm Yorumlar

  • huso081212
    huso081212 13 Ağustos 2017 - 17:55bir freddie mercury değil
    • kurmalı_saat
      kurmalı_saat 20 Ocak 2017 - 12:21Hiç eskimemiş gibi.
      • orali
        orali 17 Ocak 2017 - 00:32beyler şu adamın sesi,hareketleri müthiş.moonwalk unu sevdiiim. Allah rahmet eylesin
        -11
        • oxygenedokuz
          oxygenedokuz 16 Ocak 2017 - 21:24Sık kullanılanlardan alkışlarlayaşıyorum'u çıkartıp, yerine eskitv.com'u ekliyorum. Herkesi oraya bekliyoruz. Site adminlertide suratlarına boşalan ergen sürüsü ile uraşsın dursun.....
          • oxygenedokuz
            oxygenedokuz 16 Ocak 2017 - 21:21Aynen bir daha içerik filan atmıyorum bu siteye... Ay da yılda bi uğrar varsa bir şey izlerim... Bu da muhtmelen son yorumumdur ve son alkışımdır.

            Site iyiden iyiye bildiğin porno sitesi oldu. Yeter, ben içerik üretmiyorum artık site için.
            • atanmayanpolis
              atanmayanpolis 16 Ocak 2017 - 20:21geldim gene ben oturayım bi köşeye
              -5
              • oxygenedokuz
                oxygenedokuz 16 Ocak 2017 - 19:39MJ yorumlarına eksi atan piçi merak ettim. Hangi oç..
                • gokhan0164
                  gokhan0164 16 Ocak 2017 - 18:55efsanesin bee...
                  • asdfasdff
                    asdfasdff 16 Ocak 2017 - 18:43Özledik Kral....
                    -5
                    • hlksnrr
                      hlksnrr 16 Ocak 2017 - 18:24Evet, bu video'ya ilk yorumu saat 15.25'te yapmışım şuan saat 19.20 neredeyse 4 saat olmuş ve 107 kişi izlemiş videoyu...

                      Ulan utanmazlar bir aşağıdaki saçma sapan çinli videosu 1100'ü geçmiş.Ondan sonra nostalji, nostalji diye yalandan yorum yapıyorsunuz ama yüklenen nostalji videoları ne izliyor ne yorum yapıyorsunuz.

                      Boşuna adminlere suç bulmayın asıl suç bu videoları izlemeyen, talep göstermeyen sizlerin...
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...