6 Parmak Dayı ile Bağırsak Yemeği

kralyd kralyd diyor ki;
Meşhur mutant dayımız bu sefer keçi bağırsağından bizlere yemek yapıyor. Müthiş steril ortamda her zamanki gibi köri sosumuzun eksik olmadığı yumurtasız olmazsa olmaz dediğimiz hint yemeklerinden esinti sunuyor. Kusarak izlemeniz dileği ile iyi seyirler ..
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: hintli yemek trex dayı trex gelenek kültür dayı hintli dayı hindistan bağırsak
0 05 Şubat 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • doktordire
    doktordire 05 Şubat 2017 - 21:56yaw suyun bari temiz olsun aq adamı
    +17
  • akıkapasitörü
    akıkapasitörü 05 Şubat 2017 - 19:24ohh hijyende bir numarasın dayı bana az ebola koy, biraz da veba serpiştir üstüne
    +11

Tüm Yorumlar

  • absurttosbaa
    absurttosbaa 08 Şubat 2017 - 00:34Bir de her şeyi yıkamıyor mu :D
    +4
    • alofortenfoni
      alofortenfoni 07 Şubat 2017 - 14:32bokun içinde boku yıkadı
      +5
      • spotcolor
        spotcolor 06 Şubat 2017 - 19:51bence kendi bağırsağı
        +6
        • 16karakterlinick
          16karakterlinick 06 Şubat 2017 - 19:22Amcanın midede bakteriler cirit atıyor adam kilo alamazki bakteriler yiyordur o yemeği.
          +6
          • tankutum ve asiyem
            tankutum ve asiyem 06 Şubat 2017 - 15:51Dayı dürüm mü yiyon sakso mu çekiyon o nasıl ağız şapırdatmadır amk için fena oldu
            +2
            • stonhand
              stonhand 06 Şubat 2017 - 14:31Ananı zikim sol elde harbi 6 parmak var amk oharaaaaa
              • halitizm8
                halitizm8 06 Şubat 2017 - 09:416 Parmak dayı yine iğrençlikte sınır tanımamış
                +2
                • muslumce
                  muslumce 06 Şubat 2017 - 09:05bi şey dikkatimi cekti. oradaki yumurtaların sarıları,bizim yumruta sarılarına göre tam sarı. yani harbi sarı bu işte. bizdekiler turuncuya kacıyor
                  • elendil34
                    elendil34 06 Şubat 2017 - 08:50adam mikroplardan evrim geçirip altıparmak olmuş
                    +3
                    • nasreddinhojda
                      nasreddinhojda 06 Şubat 2017 - 07:58Dayi bu mikroplu nesneleri, mikroplar da dayiyi yiyo ki kilo bile almiyo amk!
                      +4
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...