Mahallenin Köpeğine Varoluşsal Serzenişte Bulunan Abimiz

Swantska Swantska diyor ki;
Şarabın zihin açıcı, dil bağı çözücü etkisiyle birlikte mahallenin köpeğiyle koyu bir sohbete koyulan abimiz. Belli ki köpeğin umursamaz tavırlarına içerlemiş. Fake'tir make'tir bilemem ama hoş.
Kategori: Amatör
sitene ekle
Etiketler: şarap freud mahallenin delisi hangimiz deli
42 06 Şubat 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • boozer
    boozer 06 Şubat 2017 - 08:36sokak köpeklerine selam vermek adam olmaya çeyrek var demektir - Sadri Alışık
    +26
  • kiradaoturanboga
    kiradaoturanboga 06 Şubat 2017 - 01:34la aklıma geldi bu videoyu izleyince.balcalıda bir hemşire arkadaş vardı onu ziyarete gittim o da ruh sağlığı bölümündeydi.Allah yardım etsin(gerçi pek etmemiş gibi) ağır hasta bir abimiz vardı telefon falan yasak, ziyaretçilerin telefonunu kulaklığını vs. hep topluyorlar.baktım telefonla konuşuyor ama hararetli bir şekilde.gördüğümü farketti olmayan telefonu cebine koydu.hemşirelere söylemezsin değil mi, dedi.Abi sıkıntı yok rahat ol dedim.niye bu gereksiz anıyı anlattım ona geleyim.Bu adamın da psikolojik sorunu olabilir.Allah Allah millet anısını anlatınca ilginç bir şekilde bitiyor falan ne bilim komik oluyor benim anım niye böyle dan diye bitti lan ne sıkıcı adamım ben.
    +15

Tüm Yorumlar

  • as-falt
    as-falt 06 Şubat 2017 - 20:51içince çok güzel olan adamlar var. abiye saygı duydum
    +4
    • daniska
      daniska 06 Şubat 2017 - 13:45ne olmuş yani büyük adam olamadıysak hayallerimizi satmadık ya
      +3
      • ay4205116923
        ay4205116923 06 Şubat 2017 - 13:23lan oğlum çayhouse gibi tarikatçı gençlerin trollemesi.. bi de kendilerine çomar diyen solculardan köpek, hayvan göndermesiyle intikam almışlar akıllarınca işte..
        +1
        • cuideliy
          cuideliy 06 Şubat 2017 - 10:13immanuelkant ?
          +9
          • boozer
            boozer 06 Şubat 2017 - 08:36sokak köpeklerine selam vermek adam olmaya çeyrek var demektir - Sadri Alışık
            +26
            • huankarlos
              huankarlos 06 Şubat 2017 - 02:34yeni başlayanlar için
              +4
              • eclairs34
                eclairs34 06 Şubat 2017 - 02:10amatörü eğlendirir
                +2
                • 5tnt9
                  5tnt9 06 Şubat 2017 - 02:05Bunun tamamını yollamıştım kabul etmemişler.

                  Tamamı: https://www.youtube.com/watch?v=wQIKFlLZzNY

                  Olayın da gerçek olduğunu düşünüyorum. Son zamanlarda izlediğim en güzel şeylerden.

                  İlk videoya alan kişi: https://www.facebook.com/aslihantuna?fref=nf
                  +8
                  • kiradaoturanboga
                    kiradaoturanboga 06 Şubat 2017 - 01:34la aklıma geldi bu videoyu izleyince.balcalıda bir hemşire arkadaş vardı onu ziyarete gittim o da ruh sağlığı bölümündeydi.Allah yardım etsin(gerçi pek etmemiş gibi) ağır hasta bir abimiz vardı telefon falan yasak, ziyaretçilerin telefonunu kulaklığını vs. hep topluyorlar.baktım telefonla konuşuyor ama hararetli bir şekilde.gördüğümü farketti olmayan telefonu cebine koydu.hemşirelere söylemezsin değil mi, dedi.Abi sıkıntı yok rahat ol dedim.niye bu gereksiz anıyı anlattım ona geleyim.Bu adamın da psikolojik sorunu olabilir.Allah Allah millet anısını anlatınca ilginç bir şekilde bitiyor falan ne bilim komik oluyor benim anım niye böyle dan diye bitti lan ne sıkıcı adamım ben.
                    +15
                    • hakkıbulut
                      hakkıbulut 06 Şubat 2017 - 01:16Feyk veya değil saçma sapan bir sey.
                      -21
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...