Maç Esnasında Yemek Yiyen Yedek Kaleci

hoca42 hoca42 diyor ki;
Amatör küme ekibi Sutton United'ın 45 yaşındaki yedek kalecisi Wayne Shaw, Arsenal maçı esnasında karnını doyuruyor.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: arsenal ingiltere kupa wyne shav yemek kaleci yedek
4 21 Şubat 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ofansifstoper
    ofansifstoper 21 Şubat 2017 - 04:47amk yine ulkemize sovcem ama hukumet ulkedeki her guzel seyi gotunden siktigi gibi turkiye kupasi'nin da anasini sikip atti. eskiden ne guzel tek mac usulu, suprizlere acik efsane maclar oluyordu. pendiklerden tut canakkale dardanellere, kocaelispor'un sampiyonluklari filan falan bir suru degisik atraksiyon olurken, bugun dunya kupasi on eleme gruplari gibi sacma sapan uzun soluklu gruplar yapiliyor ve hicbir supriz filan kalmiyor. ulan soyle bir sistem olur mu amina koyim. cift mac usulu 4 takimlu grup yapip 6 mac oynat sonra ki tur da tek mac usulu eleme olsun ama sonraki turlar da cift macli. yani su kombinasyonu dunyanin hicbir yerinde yok. football manager programcilari 1 ayda kodluyorlar amina koyim. su fa cup'a baksaniza yahu. 5. ligdeki takim arsenal ile mac yapabiliyor. yillar once manchester united satildi diye tepki veren united taraftarlarinin kurdugu ve amator ligden baslayan united of manchester takimi fa cup da ust turlara yukselip macherster united ile ayni kuraya girip eslesmek icin canini disine takmisti ve neredeyse oluyordu ki kura sansi olmadi. iyice anasini siktiniz lan. aman umut filan birakmayin insanlarda futbolda bile ezilen yine ezilsin. orospu cocugusunuz amina kodumun gotverenleri.
    +16
  • senyatbengeliyorum
    senyatbengeliyorum 21 Şubat 2017 - 02:19en iyisini yapmış dayı
    +8

Tüm Yorumlar

  • morvosvos
    morvosvos 22 Şubat 2017 - 08:28@ofansifstoper, @ronananzoro. Prim kasıyosunuz. Hükümetle ne alakası var türkiye kupasının eleme sisteminin.
    -1
    • soulfinger
      soulfinger 22 Şubat 2017 - 01:06tivibu'nun da ayrıca amk!
      • tommyverceddi
        +2
        • emirtelakkieden
          emirtelakkieden 21 Şubat 2017 - 15:05ingilterede bir bahis şirketi maç öncesi karşılaşma sıransında yemek yemesi halinde 1/8 bahis açmış.. bahis için yemedim acıktım diyor da bence göt ayağı.. disiplin kuruluna sevk edilmiş ceza yolda diyolla
          +1
          • ronananzoro
            ronananzoro 21 Şubat 2017 - 14:41@ofansifstoper sonuna kadar haklı akp her şeyin içine etti spor sinema tiyatro grup maçları çift maçlar türkiye kupasının ruhuna aykırı eskiden türkiye kupası fa cup gibiydi profili yüksek herkesin ciddiye aldığı bir kupaydı 2003 yılındaki beşiktaş-gençlerbirliği maçını izleyin ne demek istediğimi anlarsınız amk akp den önce fifa dunya sıralamasında türkiye dunya 7 şimdi 24 hayatımızı siktin attın akp 4 tane bira alıp içemiyoruz ha parayı kıydık yanında çerez cips alacak para yok ha onu da aldık koltuğa uzanıp televizyonu açıyorum aha ekranda sabahtan akşama kadar kadın programları sabahları tom ve jerry izliyorduk şimdi müge anlı öğlen daragon ball izliyorduk şimdi gardırop savaşları akşam kaliteli filmler izliyorduk parlement sinema gecelerini şimdi ise acun ve ağaların sikişleri geceleyin jüstine ve tutti frutti izliyorduk şimdi ise nihat hatipoğlu ve ömer döngeloğlu son kale cnbc-e vardı yok dizilerde içki içiliyo sigara içiliyo diye allahın her günü ceza yağdırdın sonunda o da kapandı sen de yakında kapanacaksın akp taktiksel hata yaptın 2002-2010 döneminde güzel takkiye yapıyordun dişlerini erken çıkardın türk halkının vücundunda kan kalmadı doğal olarak hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır
            +2
            • morvosvos
              morvosvos 21 Şubat 2017 - 13:08@ofansifstoper hala güçlü takımlar ve süper lig takımları sonradan dahil oluyor zaten ambiti. he amk he hökümet gruplara bıraktı sonra çift maçlı eleminasyon olsun dedi. Heryerde süper kupa var bizde süper kupa finali yapalım falan dedi. Sen de büyük resmi gördün aferim. Bunlar hep hökümetin oyunları.
              -6
              • ofansifstoper
                ofansifstoper 21 Şubat 2017 - 12:31@morvosvos lan dangalak su an ki fa cup da hangi 7. lig takimi liverpool ile ilk turda eslesiyor? ilk turlarda zaten gucsuz takimlar birbirleri ile eslesiyorlar. eskiden de turkiye kupasinda boyleydi zaten. belli turlar gectikten sorna super lig ve 1. lig takimlari dahil oluyordu.
                • 1234burak
                  1234burak 21 Şubat 2017 - 12:14vay amk bizim süper lig maçlarında o kadar taraftar yok
                  +3
                  • asabizeplin
                    asabizeplin 21 Şubat 2017 - 11:25azeri arkadaşa sordum, idman tv beleşmiş onlarda, la liga, preimer lig basket ne bok ararsan var, bizim şerefsizler ise uydudan kaldırdı beleşe izliyoruz araplara para kazandıramıyoruz diye.
                    • checkdefacto
                      checkdefacto 21 Şubat 2017 - 11:07o değilde adamların yedek kalecisi bu arkadaşken arsenalden sadece 2 gol yemişler,hatta iki de net pozisyon kaçırmışlar felan,bizim sadece iki lig takımı arasında dağ gibi fark oluyor,özellikle ilk golü yiyince olmayan disiplin iyice kayboluyor,geçen amatör küme takımı çeyrek finale çıktı mesela premier lig takımını yenip,bizde olmayıp onlarda olan şey ne mi ? disiplin tutku,biz de onarın yerine ben oldum aga para kavramları var,demem o ki,kupa da sistem değişse dahi zihniyet değşmedikçe bence bir faydası yok,çünkü futbol bizde sadece taraftar için bir tutku oynayan için değil
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...