Roman Havasında Döktüren Japon Kız

exixiz exixiz diyor ki;
Yıllar önce gelin olarak geldiği mahallede ki roman düğüne katılan Japon Kız, öğrendiği roman havası figürlerini sergilemiş.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Japon Kız Japon roman havası oyun havası komik videolar
1 02 Mart 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • knghtfvlly
    knghtfvlly 02 Mart 2017 - 22:53klarnetçi dayının ismi Göksel Demlendirici...
    +3
    • maniyak
      maniyak 02 Mart 2017 - 19:24amatörü eğlendirir
      • gba20
        gba20 02 Mart 2017 - 19:15Geyşa gacı
        +1
        • chuckypencamo
          chuckypencamo 02 Mart 2017 - 18:16Kesin bu tatardır ne japonu ne koresi arkadaşlar
          +3
          • benimadimcemil
            benimadimcemil 02 Mart 2017 - 17:25ulkenin seviyesi dusunce buraya da yansiyor. napalim olm bu videoyla. dingiller.
            -1
            • korhangencebay
              korhangencebay 02 Mart 2017 - 17:10koreli kardeşim koreli bi öğrenemediniz amk
              +6
              • nasuhxtr
                nasuhxtr 02 Mart 2017 - 16:34Yavaş yavaş asian kategorisi temelleri atılıyor. Hissediyorum.
                +14
                • ugor
                  ugor 02 Mart 2017 - 16:33Seviyorum lan romanları tüm kültürleri seviyorum daha doğrusu dünyayı dünya yapan insanı insan yapan her şeyi. Ama bu insanlar da ayrı güzel ya benim eski okul roman mahallesindeydi 5 dk içinde kavga edip 2 dk içinde barışırlardı hiç bir şey olmamış gibi ekmeğini kırıp arkadaşına verirdi içinde kin nefret olmayan insanlar bunlar...
                  • fowles
                    +8
                    © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...