Serdar Kuzuloğlu - Tatmin Olamıyoruz

lifeblack lifeblack diyor ki;
Yazar Serdar Kuzuoğlu sosyal medyanın kötülüklerini,yeni neslin hayatının değiştiğini özetlemiş.
Kategori: Medya
sitene ekle
Etiketler: nesil serdar kuzuoğlu tatmin
67 21 Mart 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • umtb1
    umtb1 21 Mart 2017 - 11:48Tabi amk o kadar oku et lise mezunu sigortanı yatırmayan,esnek
    çalışma saatleri diye hayatını siken patron ,al bunu git bir daha yap
    diyince eyvallah diyelim.Siz aslında bizden ses çıkarmayan köleler
    olmamızı istiyorsunuz.Alışmışsınız babalarımıza köpek muamelesi
    çekmeye bizim nesil saçmalayan firmalara siktiri çekince şikayet
    ediyorsunuz.Siz ne zannediyorsunuz 2000 tl maaş verip insanların mutlu
    olmasını mı? bunu bekleyen adam net maldır.Ayrıca git bunu bida yap
    diyen adamda önce konuşmayı öğrensin amk.Sosyal medya kısmında tespitleri doğru bence.
    +16
  • arshenick
    arshenick 21 Mart 2017 - 10:21Sadece hayatta kalmak için çalışsaydık bu kadar mutsuz olmaz, tavşan gibi sokaklarda keyifle dolanır dururduk. Düzen "karnınn tok olması, barınacak bir yerinin olması yeterli değil canım, topluma özgü kimi ihtiyaçların kalıbına da uyabilmen gerekiyor" diyor. Bu düzenden önce insanlar, insan olduğu için tüketiyordu ama biz tükettiklerimizle insan oluyoruz. Arada acayip bir uçurum var.

    Düzeni yıkacak şeyin ne olduğunu bilmiyorum ama onun devrelerini gevşetecek olan şey ortada: Eşyalarımızı eskidiği ve bozulduğu için değiştirelim, modası geçtiği için değil.

    Eminim 90'ların başında global bir şirkette şuna benzer bir diyalog geçmiştir...

    -Evet beyler elimizdeki tüm malı sattık. Ee şimdi ne yapacağız? Göt gibi kaldık. Kimse eskimediği sürece elindekini satıp yenisini almaz ki.
    Tam bu sırada tarihin en ağır orospu çocuğunun aklına şu gelir:
    Patron modası geçerse değiştirirler. Çok ince bir ayar çekmemiz lazım. Bu yıl kullandıkları maldan önümüzdeki yıla kadar şikayet etmemeleri gerekiyor ve önümüzdeki yıl öyle bir malı piyasa sürmeliyiz ki hemen ellerindekinden şikayetçi olsunlar.

    -Oha çok iyi fikir lan.
    +15

Tüm Yorumlar

  • ay2840168788
    ay2840168788 23 Mart 2017 - 08:13iyi de sosyal medyayı bağlıyorsun ama şirketlerde çalışan insanlar sosyal medyayla mı büyüdü onlar yoklukla büyüdü,insanların mutsuzlukları sanal dünyadan değil yapmak istediklerini yapamamaktan,adamın ekonomisi iyi olsun tatilinde avrupa da tatil yapsın gelsin bak o adam mutsuz olur mu verimi nasıl da artar
    • teomen
      teomen 22 Mart 2017 - 06:42Hayalerle yaşayanı gerçekler siker
      +3
      • atalayfiliz
        atalayfiliz 21 Mart 2017 - 21:07kendisi adamın dıbıdır. o olmasa alkislarlayasiyorum olmazdı
        -3
        • usprimer
          usprimer 21 Mart 2017 - 20:55liseliler bilmez, sitenin eski sahibidir kendisi...
          +11
          • mahmutgelberi
            mahmutgelberi 21 Mart 2017 - 20:51keşke siyaset diye bir şey hiç var olmasa.

            o konu bir şekilde halledilmiş olsa. yani o konu hakkında söylenecek bir şey kalmamış olsa ve televizyonlarda hiçbir işe yaramayan fanatik siyasetçilerin tartışmaları yerine gerçekten bize, bizim hayatımıza dokunan böyle konular hakkında kafa patlatılsa.

            emin olun hiçbir şey kaybetmezdik.
            • mvobanger
              mvobanger 21 Mart 2017 - 20:22öğrenci'ye sınav kağıdının incelemesi için tanınan yasal dilekçe hakkını, dekanlığa şikayet olarak tanımladıktan sonra ciddiye alamadım.
              +6
              • teoratick
                teoratick 21 Mart 2017 - 20:21abi çok haklı
                • azimborader
                  azimborader 21 Mart 2017 - 19:52adam aslında sosyal medyanın giderek bomboka sardığını anlatmak istemiş fakat süslü kelimeler kullanmış baya.
                  +3
                  • dorthonion
                    dorthonion 21 Mart 2017 - 19:43İş hayatına müdür olarak başlamak gibi durumum yok ama bulaşık da yıkamak istemiyorum.Asgari ücret için götü boklu adamın egosu ile uğraşıyorum.
                    +9
                    • garipgurebayimben
                      garipgurebayimben 21 Mart 2017 - 18:21hayret lan cnn de "referandum, anayasa, 15 temmuz,
                      fetö, hollanda-suriye-ırak, ışid" dışında bir konu konuşulmuş. aynı konulardan midem bulandı amk.
                      +10
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...