Kuzey Kore'nin ABD'ye Savaş İlanı

kadirbaykal kadirbaykal diyor ki;
Kuzey Kore ve ABD arasında yaşanan gerginlik tansiyonu yükseltmeye devam ediyor. Son olarak Rus Pravda gazetesi Kuzey Kore lideri Kim Jong-un'un başkent Pyongyang'ın derhal tahliye edilmesi emri verdiği bildirildi. Kuzey Kore medyasına dayandırılan haberde Kuzey Kore ordusunun savaş pozisyonu aldığı ve ülkede sirenler çaldığı belirtiliyor. Güney Koreli kaynaklar sınırın öbür tarafında halkın sığınaklara yönlendirildiğini ifade ediyor.

ÇİN SINIRA ASKER SEVK ETTİ

Aynı anda, yabancı ajans muhabirleri, başkentteki 600 bin kişiye tahliye emri verildiğine dair haberler duyulduğunu bildirdi. Ayrıca Çin'in de Kuzey Kore sınırına askeri sevkiyat yaptığı ve sınırı kapattığı öne sürüldü.
Channel News Asia haber ajansının muhabiri Pyongyang'dan attığı tweetinde "6.20'ye kadar ülkeyi terk etmemiz söylendi. Fakat sebebi açıklanmadı. Cep telefonları çalışmıyor." ifadelerini kullandı. Muhabir daha sonraki 5 saat boyunca başka paylaşım yapmadı.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: kuzey kore abd savaş çin sirenler
0 13 Nisan 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • klorostofobi
    klorostofobi 13 Nisan 2017 - 15:38Aq kadiri anladık kopyala yapıştır yapıyorsun her şeyi de biraz araştır. Bu 2015'de Şili'deki büyük depremin hemen ardındaki görüntüler [ispiyonla]
    +18
  • yazanadam58
    yazanadam58 13 Nisan 2017 - 18:23Evet beyler hatta camilerden ' duyan gelsin bu meydane' ilahisini okuyor imamlar ben kuzey koredeyim [ispiyonla]
    +15

Tüm Yorumlar

  • saviorroivas
    saviorroivas 14 Nisan 2017 - 18:40Kuzey korede bu şekilde bir aydınlatma yok. ülkenin %88 de zaten elektirik kullanımı belli saatten sonra yasak. Sadece liderin fotoğrafları ve heykeli bulunan belli yerler aydınlatılıyor. Lütfen bu tarz şeyleri paylaşırken biraz mantık yürütün. Bu sitenin ahalisi araştırmacı ruhlu. Bir çok arkadaş da bunu belirtmiş kopyala yapıştır yapma demiş. Fakat ne hikmetse bu kadar bilgili arkadaşların videoları yerine böyle videoları kabul ediyor admin. Canı sağ olsun 1 tane videomu yayınlamadı ... [ispiyonla]
  • alisukru
    alisukru 14 Nisan 2017 - 10:19he amk he , istersen sabaha kadar çal gene boş [ispiyonla]
  • royall
    royall 14 Nisan 2017 - 00:49Fake aq fake [ispiyonla]
    +2
  • gocagafali
    gocagafali 13 Nisan 2017 - 22:54Bu kadir kadar malını hayatımda görmedim mk [ispiyonla]
    +5
  • Retrospek
    Retrospek 13 Nisan 2017 - 19:21Burası kesinlikle Pyongyang. Başka bir yer olamaz aqqqqq [ispiyonla]
    -1
  • yazanadam58
    yazanadam58 13 Nisan 2017 - 18:23Evet beyler hatta camilerden ' duyan gelsin bu meydane' ilahisini okuyor imamlar ben kuzey koredeyim [ispiyonla]
    +15
  • yazanadam58
    yazanadam58 13 Nisan 2017 - 18:20Tekip ettğm haber uygulaması var. İzleseneye fln düşen her video burda aq. Sikerim ne anladık o zaman bu adamın her videosunu nye kabul ediypsnz [ispiyonla]
    +1
  • sosyalalkolik
    sosyalalkolik 13 Nisan 2017 - 17:52teyit.org a göre bu kuzey koreye ait değil.. [ispiyonla]
    +3
  • scytale
    scytale 13 Nisan 2017 - 17:27bu dun geceydi. su anda savasiyorlar. kore iyi basladi ama su anda amerika
    bastiriyor, baya bi koreli oldurduler
    [ispiyonla]
    +1
  • aseba
    aseba 13 Nisan 2017 - 17:04buna inanan maldır amk. snapchatte snap çekerken aynı zamanda telefondan arkaya siren açıp çekerim olur sana aynısı.

    ayrıca bu tsunami sireni. 2015 yılında şili de mi ne kullanılmıştı
    [ispiyonla]
    +2
© 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...