Sahaya Girip Hakemin Yüzüne Boya Sıkan Taraftar

2.252 izlenme - 24 Nisan 2017
nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Norveç'te oynanan maçta taraftar, yardımcı hakemin yüzüne boya sıkınca hakem oyuna devam edemedi.
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: Yardımcı Hakem Boya Taraftar Norveç
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • mistofar
    mistofar 24 Nisan 2017 - 01:20sprey ne orospu çocugu kimyasal şey yüze göze sıkılır mı? yumurta falan at hadi bi nebze
    +21
  • emtici
    emtici 24 Nisan 2017 - 02:18site @kahces123 gibi üye yorumlarına kaldı yakında sineklenir burası
    +15

Tüm Yorumlar

  • kahces123
    kahces123 24 Nisan 2017 - 20:43SİTEDEN DE ATIN BARİ TAM OLSUN MQ ALA GAVATLARI.
    -5
    • lazemmi
      lazemmi 24 Nisan 2017 - 15:09videoya koyacağınız şarkıyı sikeyim.
      • alexdehset
        alexdehset 24 Nisan 2017 - 13:33birisi saçma sapan yorum yapar niye eksilediniz der diğeri arkadaşın kanalına destek olur musunuz der ne ayaksınız aq siktirin gidin bu siteden.
        • madlenbaba
          madlenbaba 24 Nisan 2017 - 11:45norveçte olmazdı böyle şeyler
          • matidamatida
            matidamatida 24 Nisan 2017 - 11:22arkadaşımın kanalı destek olur musunuz?
            https://www.youtube.com/channel/UCASviuKuqh52y4sXgNW0XKA
            -14
            • cuideliy
              cuideliy 24 Nisan 2017 - 09:26oda neki dün karagümrük maçında sahaya araba lastiği atıldı
              +6
              • edgar90davids
                edgar90davids 24 Nisan 2017 - 06:39norveç ? ordadamı k.rt varmış amq göze boya sıkmak nedir lan şerefsiz ?
                +9
                • kahces123
                  kahces123 24 Nisan 2017 - 02:58Bu kadar eksilenecek ne vardı
                  -15
                  • emtici
                    emtici 24 Nisan 2017 - 02:18site @kahces123 gibi üye yorumlarına kaldı yakında sineklenir burası
                    +15
                    • mistofar
                      mistofar 24 Nisan 2017 - 01:20sprey ne orospu çocugu kimyasal şey yüze göze sıkılır mı? yumurta falan at hadi bi nebze
                      +21
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...