Kuzey Kore Salam Sucuk Sosis İçecek Reyonu Açılışı - Kim Jong Un

ozgurnejat ozgurnejat diyor ki;
İnsanca, eşit yaşamın malesef olmadığı Kuzey Kore'nin ilk büyük bakkalının açılışının 2012 yılından olan görüntüleri. Tombul diktatör amınoğlu Kim Jong Un boş tanıtım videosunu izlerken hızlı hızlı geçin.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: Diktatör Amınoğlu Kim Jong Un Bakkal Sucuk Salam Sosis.
2 25 Mayıs 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • jagataii
    jagataii 25 Mayıs 2017 - 15:43Kuzey kore çok gelişti, yolları filan hep yapıldı, insanlar çok zenginleşti, eskiden böyle marketler avmler yoktu, liderler böyle halkın arasına inmezdi, 70 yıllık reklam arası bitti, çekemeyen vatan hainleri güneye gitsin.
    +34
  • azamed
    azamed 25 Mayıs 2017 - 16:00işe bak amk adama babasından ülke kaldı
    +30

Tüm Yorumlar

  • Xplace
    Xplace 29 Mayıs 2017 - 16:4302:09 "Makas kesmiyor yalnız eheh" (idam edildi)
    +6
    • mehmetkarakurt
      mehmetkarakurt 26 Mayıs 2017 - 22:19ee kimyon un da alişveriş yapacak biyere ihtiyacı. Bu arada bu adam da bi bal porsuğu kanı gibi bişey var. 2017 de ilk awm sini açan bi ülke amerikaya ayar veremez yoksa.
      • thedirector
        thedirector 26 Mayıs 2017 - 12:20heybetini gizli tut yiğidim duruşun çakalları ürkütüyor.
        +1
        • elendil34
          elendil34 26 Mayıs 2017 - 11:38ulan ne zaman bunu gorsem aklima the interview filmi geliyor kahkahayi basiyorum izlemeyen varsa izlesin
          +3
          • emrebebbe
            emrebebbe 26 Mayıs 2017 - 07:33komünistlerin ütopyası bu işte
            +1
            • postmoderno
              postmoderno 26 Mayıs 2017 - 05:4603:00 akvaryumdaki baliklar bile esas durusa gecti amk..nasi korkuttuysa koca ulkeyi trasini sktiminin manyagi..
              +1
              • asabizeplin
                asabizeplin 26 Mayıs 2017 - 01:56taşşak geçiyorsunuz ama adamlar kendi üretiyor, sağdan soldan almıyor.
                -2
                • beyn
                  beyn 26 Mayıs 2017 - 01:46hayatın it gibi çalışmakla geçiyor. sen çalıştıkça patronun kazanıyor. patronun mercedeslere binerken senin ömrün kredi kartıyla aldığın iphonenin taksitini ödemekle geçiyor. ve sen hala bu sistemin en özgür sistem olduğuna inanıyorsun. kapitalistlerin yaptığı bu objektif olmayan haberleri görüp ulan kapitalizm ne kadar güzel, komünizm ne kadar boktan derken cafcaflı starbucks bardağından bir yudum kahve alıyorsun. neyse instagrama bardağın fotoğrafını atmayı unutma.
                  +4
                  • prof.hagi
                    prof.hagi 26 Mayıs 2017 - 00:53Bu kadar inceledigine gore oyle siradan sosis,salam,sucuk,tavuk felan degil belli ki idam ettirdiklerinden herif hatirlamaya calisiyor amk
                    • onnumero
                      onnumero 26 Mayıs 2017 - 00:28bu generallerin işi gücü yok mu her açılışa geliyorlar
                      +5
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...