Ahmet Kaya'nın Sakal ve Eşcinseller Konusundaki Düşünceleri

profesöriterol profesöriterol diyor ki;
Rahmetli Ahmet Kaya'ya Kanal 6 tv de bir tartışma programında sakal ve eşcinsellik hakkındaki görüşleri sorulmuş ve o da kendi tarzıyla cevap vermiş. Video da çıkarılacak ders ;"40 yıl yağmur yağsa işlemez mermere, sen sen ol güvenme ibneyle berbere"
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: ahmet kaya Sakal ve Eşcinseller Konusundaki Düşünceleri 40 yıl yağmur yağsa işlemez mermere sen sen ol güvenme ibneyle berbere
2 08 Ekim 2017
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • tamari
    tamari 08 Ekim 2017 - 15:07taptığınız adama bakın a.q keko
    +24
  • sefarad
    sefarad 09 Ekim 2017 - 02:27severim ama inanılmaz cahilce konuşmuş gözümde değeri kalmadı
    +6

Tüm Yorumlar

  • kazmatik
    kazmatik 09 Ekim 2017 - 21:55Kızı da kendi gibi tam salak amk ben eşcinselleri seviyorum hatta haklarında rapor hazırlıyorum diye babasını savunmuş. E yani? Bana ne senden amk :D

    Malum gece kazma lümpenler bunun attığı yeme olta olup bunu linç etmeselerdi unutulup gidecekti bu keko. Zaten sevmezdim şimdi boktan hallice biri oldu gözümde
    -1
    • kamdavulu
      kamdavulu 09 Ekim 2017 - 11:03Türkiye'deki eşcinsellerin neredeyse tamamı da bu götverenin ve bunun gibilerin yaşadığı bölgelerden çıkıyor
      -1
      • bebebiskuvisi
        bebebiskuvisi 09 Ekim 2017 - 10:12BARZO
        • dupp
          dupp 09 Ekim 2017 - 08:26kör ölür badem gözlü olur unutmayın
          • hafizdurruti
            hafizdurruti 09 Ekim 2017 - 08:12hdp eşcinsel haklarını savunuyo diye gelip burada ağlayan ibneler, aynı ibneler biliyosunuz di mi :D
            +1
            • sefarad
              sefarad 09 Ekim 2017 - 02:27severim ama inanılmaz cahilce konuşmuş gözümde değeri kalmadı
              +6
              • prostat kemal
                prostat kemal 09 Ekim 2017 - 02:22Çatal bıçak verin bi acilen bişey denicem!
                +1
                • alper.tunga
                  alper.tunga 09 Ekim 2017 - 01:38bir sizofren pkkli vardi, atildi heralde yoksa burada zehrini kusardi lavuk
                  • kebapattack
                    kebapattack 09 Ekim 2017 - 00:03ahmet kaya hödügün tekidir
                    +2
                    • kıldönmesi
                      kıldönmesi 08 Ekim 2017 - 23:42Ahmet Kaya'nın şarkılarını bakıldığında herkes sözlerinden hayran olur lakin işin aslı şudur ki bestelerinin çok az bir kısmı kendisine aittir. Çoğu yakın arkadaşı Hayaloğlunundur. Bu video Ahmet Kaya'nın köylerden sıyrılıp metropollerde dinlenmeye yavaş yavaş başladığı döneme ait. Zaten ölümüne yakın ünü arşa çıkmış bu adamın sözlerine deyişlerine bakacak olursanız bir aydın havası sezersiniz. Kelimelerle pek aram yoktur ne anlatmak istediğimi umarım anlamışsınızdır.
                      -1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...