Kayalıklardan Atlarken Kıl Payı Hayatta Kalmak

3.876 izlenme - 31 Ocak 2018
witchdash witchdash diyor ki;
8booth adında bir Youtube kullanıcısının ota boka atladığı seride yer alan, ufak çiziklerle kurtulmayı başardığı anlar..
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: 8booth hayatta kalmak atlamak zıplamak coşmak
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • harbimidiyonn
    harbimidiyonn 31 Ocak 2018 - 00:35olay 04:32 de başlıyor beyler, boşa izlemeyin.
    +10
  • murderone
    murderone 31 Ocak 2018 - 00:57ebesinin amından başlayan bir başka videoyla karşı karşıyayız yine
    +10

Tüm Yorumlar

  • meytambal
    meytambal 31 Ocak 2018 - 18:11yakında duyarız güzel haberlerini bu videoda nasip olmamış bok yoluna gitmek
    +1
    • witchdash
      witchdash 31 Ocak 2018 - 17:53Elemanın olayını anlayın diye kırpadım işte amk boş yapma
      -1
      • jeanrenoo
        jeanrenoo 31 Ocak 2018 - 17:12yükleyen sayın amcık. bir dahakine önemli ana kadar olan kısımı kes lütfen.
        • soba üstü kestane
          soba üstü kestane 31 Ocak 2018 - 15:20can işte, nasıl bağırdı öyle kayalığı görünce
          • avski
            avski 31 Ocak 2018 - 15:07atlamadan önce bi yer tespit çalışması yap değil mi takoz öyle atladıkdan sonra öğğ öğğ dersin
            • bebebiskuvisi
              bebebiskuvisi 31 Ocak 2018 - 12:55Yanından geçtiği ev ne güzel lan. Çitleri bile özene bözene, doğaya uyacak şekilde yapılmış vay amk.
              +2
              • rentonnn
                rentonnn 31 Ocak 2018 - 12:05bu eleman instagram da bayaa bi meşhur olmuştu takip ediyodum

                manyak manyak yerler atlayıp duruyodu

                en son bi otelin terasından havuza atlarken iki ayağıda paramparça oldu daha sonrada haliyle platinler falan takıldı şimdi yürüyemiyodur sanırım
                • Mustafacan26
                  Mustafacan26 31 Ocak 2018 - 11:09olay 04:43 te sol üst köşede beyler
                  +7
                  • kacak.oralet
                    +1
                    • kralece
                      kralece 31 Ocak 2018 - 02:2810 saniyelik görüntüyü izlemek için adamın yaz tatiline şahit oldum amk.
                      +3
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...