Kızlar için Cinsel İlişki Önemli mi?

7.443 izlenme - 24 Mart 2018
nefer35medya nefer35medya diyor ki;
Görüntüde çılgın Alman youtuber'ın sokak röportajındaa bulduğu güzel kızlara cinsel ilişki sizler için önemlimi diye sorması
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: kızlar cinsel ilişki sormak röportaj komik röportaj almanya
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • azimledefecation
    azimledefecation 24 Mart 2018 - 17:42senin ben yavşak yavşak hareketlerini sikeyim ben. itici pç.
    +22
  • srtcprlk
    srtcprlk 24 Mart 2018 - 17:39sevimsiz oç
    +14

Tüm Yorumlar

  • jeanrenoo
    jeanrenoo 26 Mart 2018 - 18:22ya bu gurbetçiler niye bu kadar salaklar. bunlar mı tanıtıyor amk bizi avrupa milletine.
    • Retrospek
      Retrospek 25 Mart 2018 - 22:49Çocuk baya komik ya boşuna sövmeyin amk. Siz hayatınızda şu çocuğun yarısı kadar özgüvenli olsanız bu sitede olmazdınız.
      -2
      • dogununbulutu
        dogununbulutu 25 Mart 2018 - 13:15beyler adam itici bir tip olabilir ama bunu birde kızlara sorun... böyle tiplerden hoşlanıyor. bu şımarıklık belirtirisi aslında kendine güvendiğinin göstergesi gibi algılanıyor kızlar tarafından...
        • yok ulan işte
          yok ulan işte 25 Mart 2018 - 13:01yanlışşşş yerde doğmuşuz beyler onu bunu siktir edin.
          +3
          • zapher
            zapher 25 Mart 2018 - 11:05samimiyetsiz orrrosspu çocuğuuu
            +1
            • convival
              convival 25 Mart 2018 - 05:28sana gaz verenlerin amk
              • kombocahill
                kombocahill 25 Mart 2018 - 03:49Kendini sevimli bir fırlama sanıyor anasını siktiğimin bu arada orada ki kızlar nasıl oldun gözüküyor yaşım 25 16 yaşında ki kız 25 yaşlarında diye iş olurum amk.
                +1
                • interaktifhakan
                  interaktifhakan 25 Mart 2018 - 00:44izlerken kulaklarım kızardı lan. bu kadar utanç olmaz.
                  • Fersay
                    Fersay 25 Mart 2018 - 00:12ak salakları bu zeka ile başka soru soramazsınız zaten. siktiğimin ergenleri.
                    • casilyas58
                      casilyas58 25 Mart 2018 - 00:04@ayazefe kahkaha attım mk safsata
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...