Severek Ayrılmak - Onur Sermik

3.945 izlenme - 21 Nisan 2018
sermikonur sermikonur diyor ki;
Sizlerden uzak kalınca ben.:=) Birçok mesaj geldi 'La Onur video yükle moralimiz bozuk,linç edelim,sövelim biraz rahatlayalım birader' diye.Ben buradaki kaliteli ve farkındalığı yüksek herkesi çok seviyorum, herkesin de canı sağolsun, komediyi bırakıp drama yöneldim iyice, böyle giderse 3-5 seneye kalmaz tımarhanede haberim çıkar. Çok sövmeyin lütfen.
Kategori: Artistler
sitene ekle
Etiketler: Onur Sermik

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • limited
    limited 21 Nisan 2018 - 01:03onuru bile ozledim serefsizim eskiyi ne hatirlariyorsa alaattin falan o derece su siralar umutsuzum himina
    +17
  • mistofar
    mistofar 21 Nisan 2018 - 00:38onur kardeşim taşak geçmiyorum acilen bi psikoloğa git
    +13

Tüm Yorumlar

  • alper.tunga
    alper.tunga 22 Nisan 2018 - 03:48Onur umarim saka yapiyosundur, ne intihari ne sevinmesi. Sakin ha aq!
    • bast
      bast 22 Nisan 2018 - 03:07yakın zamanda borderline olan sevgilim ayrıldı benden. hala atlatamıyorum. nasıl geçecek bilmiyorum. kızlar, naif erkekleri üzmeyin
      +1
      • husoo1945
        husoo1945 22 Nisan 2018 - 00:37onur kardeş kafana çok takma her şeyi. stres falan sonunda bin tane hastalık çıkarıyo. hay kafamı skiim dersin sonunda.
        +1
        • sermikonur
          sermikonur 21 Nisan 2018 - 23:56Yavaş yavaş bende düşünmeye başladım sanırım intiharı:=) Henüz karar vermedim tam olarak,ama eli kulağındadır:=) Anam babam 70 yaşındalar,evlatları olduğum için seviyorlar beni haliyle,onlar yüzünden etmiyorum,çok üzülürler diye.Durun bakalım,belki güzel haberler alırsınız benimle alakalı,elimden geleni yapacağım.
          -2
          • delicevat31
            delicevat31 21 Nisan 2018 - 19:37çocuklar duymasında başlamadın mı lan sen ? siktir git buradan
            • sikhame
              sikhame 21 Nisan 2018 - 18:48Hay amk sizin aşkınızın da aşk acınızında!!Gençliğimin baharında kronik böbrek yetmezliği teşhisi ile karşılaştım dünyam karardı milletin sıkıntısına bak amk!!Allah sizi sağlığınızla sınamasın gerisi traşş!!
              • alper.tunga
                alper.tunga 21 Nisan 2018 - 15:33Onur sanirim sen de gunumuzun begenilme kulturune yenik dustuk, bosver milletin ne dedigini, buraya da vidyo yukleyip kendi moralini bozma. Mazojist olma be guzel kardesim, bu site Cem yilmaz’a bile eskinin hatrina ses cikarmiyor cogu zaman.
                +2
                • otambirbeyefendi
                  otambirbeyefendi 21 Nisan 2018 - 15:28bu da böyle bi insanevladı işte
                  +6
                  • tommyverceddi
                    tommyverceddi 21 Nisan 2018 - 14:53onur sermik'i organik seramik diye okudum ya la...
                    +5
                    • sengin
                      sengin 21 Nisan 2018 - 14:15siktir git engelliyorum.
                      +4
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...