Canlı Yayını Şaka Sanıp Pot Kıran Salim

exixiz exixiz diyor ki;
A Haber'de yayınlanan Ajans Bugün programında CHP'nin cumhurbaşkanı adayı ile ilgili yapılan konuşmada canlı yayında olduğunu unutan gazeteci Salim Salimoğlu büyük pot kırmış.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: Salim Salimoğlu canlı yayın pot kırmak televizyon gazeteci
15 03 Mayıs 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • losta
    losta 03 Mayıs 2018 - 21:50ne bok bir kanal
    +58
  • hakkıbulut
    hakkıbulut 03 Mayıs 2018 - 21:50normalde adama nasıl şakalar yapıyorlarsa her an tetikte yaşıyor.
    +46

Tüm Yorumlar

  • kralece
    kralece 05 Mayıs 2018 - 01:11işini profesyonelce yapan kişi şaka da yapmamalı. hep bunu savunmuşumdur. günde 50 kere şaka yapmanın sonucu bunlar.
    +1
    • figopari
      figopari 05 Mayıs 2018 - 00:48hahaha ver mehterii.. lafını etmişken o piç fena ya epeydir yok öldümü yavşakoğlu yavşak
      +1
      • hacktor
        hacktor 05 Mayıs 2018 - 00:40Sakalsız olmuyor değil mi?
        +1
        • kemalkılıcdaroglu
          kemalkılıcdaroglu 04 Mayıs 2018 - 21:41Liseli youtube kanalları bile daha ciddi.
          +1
          • manyetik1
            manyetik1 04 Mayıs 2018 - 17:26a haber izleme izlettirme
            +7
            • haktodefakto
              haktodefakto 04 Mayıs 2018 - 15:04tam bir şark kurnazı yaa... yargılanacağınız günlerde de böyle pişmiş kelle gibi gülersiniz umarım
              +11
              • wilburak
                wilburak 04 Mayıs 2018 - 11:01der ordan yardırırız diyorsun :) ya efsane ya :)
                +4
                • birzamanlar
                  birzamanlar 04 Mayıs 2018 - 10:18nasıl bir şey demi bütün gazetecilik kariyeri bitti... artık kendi taraftarı bile istemez bunu. çöp oldu...
                  +2
                  • karbaykuşu
                    karbaykuşu 04 Mayıs 2018 - 07:53gazeteci mi? gazeteci ne arar la ahaber'de?
                    +19
                    • frankel1988
                      frankel1988 04 Mayıs 2018 - 02:17Ben zaten maç ve belgesel dışında televizyon izlemem. A haber sikseler izlemem zaten. Lakin geçen bir kebapçıya gittim a haber açıktı mecbur izledim. Ulan adamların Atatürk'e bir vatan haini demedikleri kaldı. Yok efendim köy enstütulerini kurarak köylüyü ülkeye yabancılaştırdı, yok efendim fazladan vergiler aldı, yok bilmem ne. Sürekli bir karalama, bir küfür etmedikleri kaldı. Zaten döner yiyordum, sinirden elime aldım çıktım mekandan.
                      +11
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...