Kiracısına Kızan Ev Sahibinin Balta ile Camı Çerçeveyi İndirmesi

exixiz exixiz diyor ki;
Adapazarı'nda ev sahibi kadın, kiracı 3 yıldır evden çıkmayıp kira ücreti de vermediği için elinde baltayla camı-pencereyi kırmış.
Kategori: Haber
sitene ekle
Etiketler: kiracı ev sahibi dehşet kavga kavga videoları haber
0 24 Ekim 2018
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • moneytalks
    moneytalks 24 Ekim 2018 - 16:52ne hukuk ama 3 yıldır kira ödemeyen adama karşı bir bok yapamıyorsun.
    +11
  • 13erker
    13erker 24 Ekim 2018 - 16:35Amk millet kan davasına düşecek, araya girmiş ''Gece çalışıyorum, gündüz beni rahatsız etmeyin'' diyor keko asdasdasdasdaf :D Baltayı yiyecek kafasına :D Bir ömür uyuyacak ondan sonra haberi yok sığırın :D
    +8

Tüm Yorumlar

  • asianlover
    asianlover 27 Ekim 2018 - 15:10Benimde 2 tane evim var ama hiç bi zaman sıkıştırmıyorum ama öyle bi millet olmuşuz ki bu ay kirayı çakarım vermem hesabına yatan 1000 kişi geliyor emin olun insanlar bu kadar yüzsüz ben kredi ödüyorum kiramı gününden gününe alıyorum herkez yalan dolan peşinde kiraya geliyor adam evin içine sıçıyor pencereleri kırıyor üstüne üstelik depozitoyu tam geri istiyor diyorum bunlar ne olcak hala kullanılabilir bi sorun yok biz böyle kullanıyoduk zaten diyor hiç bi hakkınız yok davada açsanız zırlasanızda devlet olarak arkanızda kimse yok bunu bilerek mecburen illegal yollara başvuruyosunuz sinirleniyosunuz saldırıyosunuz çünkü yapacak hiç birşeyiniz yok eliniz kolunuz bağlı ev sahibi olarak.
    -1
    • umtb1
      umtb1 25 Ekim 2018 - 11:38Bu adapazarlılara acımayın derim 4 yıl bunların şirret yüzlerine şahit oldum.Kendine ait olmayan evin anahtarını kopyalayıp ev sahibi kışlık evine gittiğindn kiralayan mı dersin ne ararsan var bunlarda.
      • akıkapasitörü
        akıkapasitörü 25 Ekim 2018 - 08:10açıkçası halden anlamayan bir ev sahibim var, halden anlamak şöyle; maaşı aldığım an kirayı yatırırım, lakin şirket bazen 3 gün geciktiriyor, bu lavuk da ödemeyeceksen çık diye kapıda bitiyor, çoluğun çocuğun huzurunu bozuyor. Kapıma gelme ihtar çek diyorum, yapacağı masrafa kıyamıyor. Ben elektrik, su ve doğalgazı üstüme yaptım, çıkınca hepsini kestirip, saatlerin tümünü söktüreceğim, aldığım elektrik duylarına kadar, doğramaların aralarına yaptırdığım izolasyona hatta ve hatta mutfak tezgahına, girdiğimde çalışmadıkları için değiştirdiğim elektrik hattına kadar her harcamamı yanımda götüreceğim.
        +4
        • hakkıbulut
          hakkıbulut 25 Ekim 2018 - 01:06maalesef kanun kiracılardan yana. bu ülkede ev kiraya verilmez. adam hiç kira ödemese evden çıkarman en az bir sene sürer. yaptığın masraf kiracının gıcıklığına evi yıkması da yanına kâr kalır.
          • thedirector
            thedirector 25 Ekim 2018 - 00:40öyle bir dünya yok adamı sikerler 1 haftada kapıya atarsın. aklıma gelen ihtimaller; 1- ev adamın kendisinin değil, akraba eş dost falan birisinin evine haksız yere çöküp kiralamış kiracı da işe uyanmış. 2- vergiyi az ödemek için bedelinin çok altında 3-5 senelik bir kontrat yapmış kiracı da uyanık çıkmış bu bedelden kiralarını ödemeye devam ediyor. teknik olarak kontratın gereğini yerine getirdiği için çıkaramıyor mal sahibi. 3- mal sahibi avukat tutmaya para vermek istemeyecek kadar mal.
            • conilddurub
              conilddurub 24 Ekim 2018 - 23:04@seksmania bunun için senin gibi uyanık(!) bir ev sahibim olsa bende
              kiracı olsam ve kötü niyetli olsam şöyle yaparım. derim ki içimden
              elektrik-su-doğalgaz bu kerizin üstünde, ee bende gelecek ay sıvışacam
              zaten ben bu ayın kirasını da yatırmışım bir ay daha oturacam diğer
              kiraya kadar ben o zaman şuna güzel bi elektrik su doğalgazı sokayım
              derim açık bırakırım bir ay. sonraki ayın kirasını ödemem sende
              kestirmeye gidersin bi bakarsın 50 milyar girmiş :) hee bekçi köpeği gibi hergün sayacın başında beklerse doğru yapamazsın ama geceden sabaha bile böyle epey zarar verilebilir tabi tavsiye etmiyorum onun için gayrimenkulünüzü kiraya verirken mutlaka sağlam kontrat yapın elektrik su ve doğalgazı mutlaka kiracının üstüne aldırın. ev sahiplerinin çoğu senin dediğin gibi sayaç başında beklemez kimi unutur gider kiminin işi gücü vardır kimi şehir dışında kimi de yurtdışındadır.
              -1
              • conilddurub
                conilddurub 24 Ekim 2018 - 19:55hukukta 3 sene kafasına göre oturabilir diye bişey
                yok
                lan
                götünüzden
                sallamayın gidip avukat tutacaksın para
                vereceksin
                uğraşman
                lazım
                yani.

                1. kiracının elinde tam kitabına
                uygun
                yapılmış kontrat
                olacak o
                istendiğinde ibraz edemezse ev sahibi
                olarak
                "kontrat yok evimde
                oturuyor
                tahliye edilsin" diye direkt polise de
                şikayet
                edebilirsin.

                2-
                yasa
                gereği kontrat dolmadıysa kiracı 2 ay
                üstüste
                kirayı 1er gün bile
                geç
                yatırdıysa tahliyesi için haklı
                olarak
                kanuna
                başvurabilirsiniz.
                bankadan yatırdıysa dekontları, elden
                verdiyse
                o
                günün tarihinde parayı
                aldım diye ev sahibinden imzalı
                yazı
                alması
                lazım(belli limitin üstündeki kirayı elden alıp gelir
                vergisi
                olarak
                göstermemekte ev sahabısına maliyeden ceza olarak döner
                tespiti
                halinde).
                bazı ev sahipleri kiracıyı
                attırabilmek için 2 ay
                üstüste
                bilerek geç
                alabiliyor tanık olmuştum.
                x bey kirayı bugün
                getireyim mi
                ya da
                yatırayım mı diyor mesela kiracı,
                x bey de yok canım
                acelesi yok 2
                gün
                sonra da olur diyor tezgah yapıyor
                yani. kiracılar bu
                konularda
                uyanık
                olmanızı öneririm.

                3-kira kontratı
                1 senelikse ki
                genelde öyle
                olur ev
                sahibi kontrat bitiminde evin
                boşaltılmasını
                istiyorsa kontrat
                bitim
                tarihinden en az 1 ay önce evi
                boşalt diye noterden
                ihtar
                çekmelidir. 27
                gün önce çekerse bile işe
                yaramaz kiracı
                oturmak
                istiyorsa 11. ay
                sonunda kontrat otomatik
                yenilenmiş
                sayılır.

                4-ev
                sahiplerinin çoğu
                paragöz ve acımasız
                görünse de
                birçoğunun da bir
                geliridir bu ve
                hesapları ona göredir yani
                vay zalım
                kış günü naapsın
                bunlar
                dışarda demekte çok haklı
                olamıyor
                maalesef.

                5- dava açarken
                avukata para verirsin ama dava
                sonuçlanınca avukat masrafı harç masrafı
                ve gecikme faiziyle birlikte
                suçlu tarafa kitlenir bunlar da.

                6- tabii arada nizami yapılmış bir
                kontrat varsa bir arkadaşın dediği gibi evin oturma hakkı kiracıda
                olduğundan haneye tecavüz vb. konulardan ev sahibi sıkıntıda. ama
                kontrat yoksa (bazı kamiller yapmıyorlar :D) belki evimi gasp etti bende
                savunuyodum falan diye yırtılabilir mi bilmiyorum.

                7- bir arkadaşın dediği gibi elektrik su doğalgazı kiracının üstüne vermemezlik yapmayın aman ha. sizden kurnazsa ve kötü niyetliyse bi dahakii ayın kirasını ödemeyip siktir olup kaçıcam zaten diyen plan yapar 1 ay boyunca elektrik suyu doğalgazı açık bırakır gece gündüz sonra götünüze 5o milyar fatura girer :D

                bunları
                öğrenin
                olm
                bilip bilmeden götünüzden uydurmayın
                cahil herifler :D
                +3
                • h0u56
                  h0u56 24 Ekim 2018 - 18:39Çarşaf giyerler camiye giderler hacıyız , hocayız , şeriat isteyroooozzz derler ama söz konusu para olunca gözleri kararır bunların.
                  • donkulotvandam
                    donkulotvandam 24 Ekim 2018 - 17:083 yıldır kira vermeyeni sikmek lazım, dayı az yapmış. yerinde olsam evi kundaklardım aq. belli ki orospu analılar işi ibneliğe vurup, vermemiş.
                    +7
                    • moneytalks
                      moneytalks 24 Ekim 2018 - 16:52ne hukuk ama 3 yıldır kira ödemeyen adama karşı bir bok yapamıyorsun.
                      +11
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...