Ağız Dolusu Sokak Lezzeti - Hindistan

2.181 izlenme - 27 Kasım 2018
rockandroll rockandroll diyor ki;
Hindistan sokak lezzeti, oynat bakalım, Uğurcuğum.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: hindistan sokak lezzeti ağız yutmak

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • torasan
    torasan 27 Kasım 2018 - 02:27Hindistan tam bi apokaliptik bilim kurgu evreni gibi amk
    +12
  • donkulotvandam
    donkulotvandam 27 Kasım 2018 - 01:04kadınların tek sefer hepsini rahatlıkla ağızlarına almalarına ne demeli aq
    +9

Tüm Yorumlar

  • goddamnit
    goddamnit 29 Kasım 2018 - 23:45ulan kimsede çıkıp demiyor mu aqdumun davarı bi eldiven tak bari yalancıktan da olda :)
    • akhyls
      akhyls 29 Kasım 2018 - 06:52adamlarda hiç tiksinme hissi yok ne güzel.
      +1
      • coniwayt
        coniwayt 28 Kasım 2018 - 01:27nasıl hayatta kalıyor bunlar lan ??
        +1
        • thedirector
          thedirector 28 Kasım 2018 - 00:54izlerken kanlı ishal oldum.
          +1
          • westxx
            westxx 27 Kasım 2018 - 23:36tabak hijyen için değil
            suyu yere dökülmesin, üzerleri batmasın diye
            +3
            • westxx
              westxx 27 Kasım 2018 - 23:3002:27 oranın yabancısı heralde çekingen kaldı
              • macaron1
                macaron1 27 Kasım 2018 - 21:16bu hindistan'a nükleer bomba at ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına devam ederler.
                +1
                • eskimooo var
                  eskimooo var 27 Kasım 2018 - 18:05Rupi diyecektim ruble demişim. Dikkate almayınız.
                  • kovalama
                    kovalama 27 Kasım 2018 - 13:09İzlerken suyu boğazıma kaçtı.
                    • shichibukai
                      shichibukai 27 Kasım 2018 - 11:30Ulan esmer olduğum için kendimden iğreniyorum fakat iyiki de bunlar gibi de değilim amk. Öykk
                      +4
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...