Kobra Gibi Kobra Yakalayan Adam

2.363 izlenme - 29 Kasım 2018
mplay2 mplay2 diyor ki;
Hindistan, Thiruvananthapuram'da bir köyde Vava Suresh isimli adam akarsu, küçük bir dereden yaklaşık olarak 5 metreye yakın bir büyüklükteki dev bir kobra yılanını korkusuzca kurtarırken ki o inanılmaz anları.
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: Adam Akarsu Kurtarma Devasa Kobra Hindistan
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • ereksiyonist
    ereksiyonist 29 Kasım 2018 - 09:29Olm videonun ilk saniyelerinde tam sövmeye hazırlanıyodum "hiç mi kobra görmediniz, bu anaconda, boa yılanı filan gibi bi şey" diye... Harbi kobra çıktı amk göt oldum. Bu ne lan?! Önce sokup, sonra boğup en son yutuyo mu napıyo? Yalnız başlık yine de hatalı... kobra gibi kobra değil, "öküz gibi kobra" olması lazım.
    +7
  • kaz_eti
    kaz_eti 29 Kasım 2018 - 09:34hintlilerin bile garip bulup toplandığı bir olay.. bravo..
    +3

Tüm Yorumlar

  • alfonso7
    alfonso7 30 Kasım 2018 - 02:12kendi kobrası heralde. beyler o değil de geçen bi dağ yolunda ayıptır söylemesi 1 metre bile olmayan, muhtemelen araba ya da motor tarafından ezilen bir tatlı su yılanı gördüm, ölmüştü yemin ediyorum hayvan ikiye bölünmüş olmasına rağmen 2 metreden fazla yaklaşamadım. videoyu izlerken aklımı kaybediyordum. yalandan korkmam yılandan korktuğum kadar.
    • salihfadil2
      salihfadil2 29 Kasım 2018 - 21:13aranizda yilan uzmani yok mu niye isirmiyor bu amk, biz 100 metre ilersinden gitsek takip eder sokar o.c.
      • kromozomkardesle
        kromozomkardesle 29 Kasım 2018 - 19:28dağın başında bile korna sesi var
        • mihos
          mihos 29 Kasım 2018 - 18:25kral kobra
          +1
          • amciksefa31
            amciksefa31 29 Kasım 2018 - 16:39ac cincon arayi saliyom kobrayi
            +1
            • grijuanitocarlos
              grijuanitocarlos 29 Kasım 2018 - 15:22raja kumarlar toplanmış :)
              • Gny09
                Gny09 29 Kasım 2018 - 14:02Kobra neymiş lan böyle steroid basıp salona mı gittin naptın abi sen.

                Oha amk, anaconda beklerken harbi kobra çıktı ya.
                • nurettinballises
                  nurettinballises 29 Kasım 2018 - 13:06koca kral kobra hinduların milli maskotu.lan ineğe tapın diye biri bunları fena trollemiş bari kobra felan olaydı
                  • eltelefonu
                    eltelefonu 29 Kasım 2018 - 11:45Çapraz ilişki meyvesi gibi duruyor
                    +1
                    • uzaypenisi
                      uzaypenisi 29 Kasım 2018 - 11:33bi soksa görücem daha uğraşabiliyomusun kobralarla
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...