Hugo ve Tolga Abi - Kanal 6 (1996)

2.270 izlenme - 21 Aralık 2018
raise90 raise90 diyor ki;
90'ların unutulmaz çocuk programlarından Hugo'nun 1996 yılına ait bir bölümü sizlerle.

İyi nostaljiler.
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: hugo tolga abi 1996 kanal 6 nostalji hugonun amk hugo'ya küfür eden çocuk komik
12
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • hadibakiyim
    hadibakiyim 21 Aralık 2018 - 15:37bu sikik oyuna katılcam diye 900 lü numarayı aramıştım paso... telefon faturası kol gibi gelmişti. babamda benimle oynamıştı hugo gibi...
    +9
  • axodunkerr
    axodunkerr 22 Aralık 2018 - 01:48Ulan ne heveslenirdim şunu oynamaya ama haklı olarak şehirler arası çok yazar diye müsaade etmediler tabi hiç.Hala içimde yaradır gördükçe içim cızlar.
    +2

Tüm Yorumlar

  • haktodefakto
    haktodefakto 23 Aralık 2018 - 13:45selamlar Tolga Abi @Deeprasyonel
    • Deeprasyonel
      Deeprasyonel 22 Aralık 2018 - 16:57Lan hala öyle bir olayın olduğuna inanan embesil var mı amk?
      • Ruhsuzruh
        Ruhsuzruh 22 Aralık 2018 - 16:13heyecanlandım amk o video ayyuka çıktı diye. sikeyim sizi.
        • axodunkerr
          axodunkerr 22 Aralık 2018 - 01:48Ulan ne heveslenirdim şunu oynamaya ama haklı olarak şehirler arası çok yazar diye müsaade etmediler tabi hiç.Hala içimde yaradır gördükçe içim cızlar.
          +2
          • harunkaya
            harunkaya 21 Aralık 2018 - 23:39@raise90 bize hugo ve tolga abiye küfür eden çocuğun kaydını bulma sözü vermiştin show tv arşivinde arkadaşım var çözecek demiştin noldu o iş
            • nasreddinhojda
              nasreddinhojda 21 Aralık 2018 - 22:10@hadibakiyim Ulan krize soktun akşam akşam :))
              • cemkorsan
                cemkorsan 21 Aralık 2018 - 20:35Hugonunn da amk senin de tolga abi diye bir olay olmuş .yayıncı adam söyledi. ama kayıtları yokmuş şu an.
                • ay1519289519
                  ay1519289519 21 Aralık 2018 - 19:07Bütün haklarını 2 dakikada harcayan embesil çocuklar vardı bi de.
                  +1
                  • kaliteliyorum
                    kaliteliyorum 21 Aralık 2018 - 18:175-6 yaşlarında marioyu 1-1 den 8-4 e kadar bölüm atlamadan bitirmiştim bu sikindirik basit oyunda nasıl ölüyorlar diye hep kafama takılırdı ya oynayanlar maldı ya da tuşlar çalışmıyordu
                    • uti35
                      uti35 21 Aralık 2018 - 18:11küfürlü video geldi zannettim
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...