Geleceği Göremeyen Beşiktaş Taraftarı

exixiz exixiz diyor ki;
Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında oynanıp 3-3 beraberlikle soniçlanan maçın devre arasında Beşiktaş taraftarı olacakları -kendince- tahmin edip herkesi uyarmış.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: Beşiktaş Taraftar taraftar komik videolar komik videolar izle sosyal medya fenomenleri
3 26 Şubat 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • metu_yal
    metu_yal 26 Şubat 2019 - 10:05niye lan adam tam da olacakları bilmiş işte
    +15
  • hoshi no ojisama
    hoshi no ojisama 26 Şubat 2019 - 09:38insan Mevlana'nın o tatlı sözünü hatırlamadan edemiyor;

    Hay ben senin o kepçük ağzını skrtel !
    +12

Tüm Yorumlar

  • wholousee
    wholousee 26 Şubat 2019 - 16:28Peltek pezevenk
    +2
    • iiortagolgetirir
      iiortagolgetirir 26 Şubat 2019 - 15:58Devre arası 3-0'ken, aklınca Fenerbahçe ile alay edenlere şu tinercilere, Fenerbahçe ile şaka olmayacağını bir kez daha ispatladık! Yılın gerizekalısı oscarı da bu tinerci kardeşimize...
      Unutma tinerci kardeş, Fenerbahçe o eli lavabona sokar!
      +4
      • benaskeregidecembenaskeregidecem
        benaskeregidecembenaskeregidecem 26 Şubat 2019 - 15:31Adam haklı beyler

        tarihi hezimetten tarihi rezalete psikoloji mi dayanır?birkaç yıl sürer bu travma.adam doğru konuşmuş işte.
        +2
        • viyaonline28
          viyaonline28 26 Şubat 2019 - 15:23Beşiktaşlıyım ve bize neden tinerci dediklerini şu videoda anladım. Bu herif kesin tiner çekmiş amk..
          +2
          • jagataii
            jagataii 26 Şubat 2019 - 14:47Konuşmam bozuldu dinlerken artık ben de tıslıyorum.
            +3
            • shichibukai
              shichibukai 26 Şubat 2019 - 13:50göt oldu orospu çocuğu, ahahahaha
              +5
              • kingfu
                kingfu 26 Şubat 2019 - 13:08bi insanın şu videoyu çekecek kadar fanatik olması ne acı
                +2
                • obii
                  obii 26 Şubat 2019 - 12:58ekran tükürük doldu aq buraya geldi tükürüklerin
                  +6
                  • hector-07
                    hector-07 26 Şubat 2019 - 12:08ahahahahaha ben de beşiktaşlıyım ve ilk yarı bitince direkt arkadaşlara dedim. normal bi takım olsa farka gider fakat Bjk olunca bi maça nasıl sıçılır göreceksiniz.
                    • prens charles
                      prens charles 26 Şubat 2019 - 11:51Mahallenin ve sanal alemdeki arkadaşlarının taşak oğlanı olmuştur bugün itibariyle...
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...