Bu içerik erotik, argo vb. rahatsız olabileceğin unsurlar barındırıyor olabilir.
Yine de devam etmek istiyor musun?

Kendine Şahane Ortam Yapan Yunus

2.329 izlenme - 03 Mart 2019
tr26tr tr26tr diyor ki;
İki tane güzel kızı etrafına alıp bir onu, bir diğerini öpen yunusu kıskançlık ile izliyoruz.
Kategori: +18
sitene ekle
Etiketler: yunus yunus balığı yüzen memeli kız kızlar öpücük
16

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • kaatill
    kaatill 03 Mart 2019 - 23:56Yunus o hareketleri mutluluktan mı yapıyor? Yoksa aç kalmamak için koşullu şartlandırmanın sonucu mu?

    #HayvanlarıÖzgürBırakın
    +26
  • memocan89
    memocan89 04 Mart 2019 - 02:20yunus site üyelerinin 99.97 %inden daha fazla kızla öpüştü beyler
    +16

Tüm Yorumlar

  • doodrox
    doodrox 04 Mart 2019 - 22:02hayvan kızları görünce karada yaşamaya evirmiş kendini
    +1
    • Çorabın teki
      Çorabın teki 04 Mart 2019 - 12:42marmaris te dolphin park var. denizin içine tel kafeslerle bölmüşler her biri 30m2 ya var ya yok. Euro ile girip bakıyosun. sevmek bilmem kaç euro, yüzmek extra bilmem kaç euro..vs Düşündüm ki, hangi hakla günde kilometrelerce yüzen bir hayvanı göt kadar yere kapatıp, euro ile sırtından para kazanıyorsun. Buna nasıl izin veriliyor? o canlının üzerinde nasıl bir hakkın olabilir? Aşırı saçma birşey. Aşırı yani. sonra araştırdım yunuslar hapsolmasın diye dernekler falan var. Tabi hiç bir sikime yaramıyor. Dedim ki çözüm çok daha basit.Tüple dalma konusunda tecrübem yok. Olsa gözümü kırpmadan gece dalıp, suyun altından tüm telleri keserim. Bu yazıyı belki bir çılgın okur. Belki tüple dalabiliyordur. Belkide yakın zamanda bu salıverme olayını haberlerde görürüz.
      +1
      • sahibeda
        sahibeda 04 Mart 2019 - 10:28yunus balık değil, bir memeli hayvandır, kısaca memelidir. tıpkı insan gibi.
        -1
        • sahibeda
          sahibeda 04 Mart 2019 - 09:50para icin hayvanları hapis tutanların anasını skiyim
          +7
          • kedili
            kedili 04 Mart 2019 - 08:48balık kadar olamadık. balık lan balık..
            -3
            • Turcain
              Turcain 04 Mart 2019 - 07:00Ne amsalak adamlarsınız amk, iki tane kız görünce hayvanı unutmuşsunuz, ne işi var o yunusun orada diye kimse sormuyor.
              +8
              • hakkıbulut
                hakkıbulut 04 Mart 2019 - 03:47kuruyup ölecek diye gerildim.
                +2
                • memocan89
                  memocan89 04 Mart 2019 - 02:20yunus site üyelerinin 99.97 %inden daha fazla kızla öpüştü beyler
                  +16
                  • benimadimcemil
                    benimadimcemil 04 Mart 2019 - 02:07insanoglu ne zalim lan. oysa sunlari denizde gorunce ne mutlu olmustuk.
                    +6
                    • antonyobalderesi
                      antonyobalderesi 04 Mart 2019 - 00:54öpmeğee doyamadı peseveng
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...