Travesti Kılığında İnsanları Kışkırtmak

exixiz exixiz diyor ki;
Youtuber gençler travesti kılığına girip Ankara sokaklarında insanlara yanaşıp sabrını ölçmüş. Neyse ki tatsızlıkla bitmemiş.
Kategori: +18
sitene ekle
Etiketler: travesti trans komik videolar komik videolar izle komik video
0 12 Nisan 2019
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • beklemeyapma
    beklemeyapma 12 Nisan 2019 - 01:51gaga bulut da izleyici kasacagim diye kantarin topuzunu bunlar gibi kacirmisti. sonu kotu oldu.
    +9
  • westxx
    westxx 12 Nisan 2019 - 01:52hiç mi eş dostları yok bunların?
    +8

Tüm Yorumlar

  • arayakaçandon
    arayakaçandon 12 Nisan 2019 - 22:44Buna inanan seçimlerde hile yapıldığına da inandı.
    +3
    • meo93
      meo93 12 Nisan 2019 - 17:58fake and travesti
      +4
      • dismacunlari
        dismacunlari 12 Nisan 2019 - 13:26Gaga Bulutun ceza aldığını okuduğumda içimden "ulan tamam adamların yaptığı yanlış ama hapis cezası da ağır olmuş" gibi düşündüm. Bu videoyu izledikten sonra keşke idam etselermiş diyorum. Topluma zerre kadar faydası olmayan youtube'u git gide daha kanser bir platform haline getiren vitaminsizler. Küçük kardeşim veya çocuğum olsa youtube'a girmesine izin veremeyeceğim bu salaklar yüzünden. Belli bir yaş altı insanlar bir de fake olduklarını da anlamıyor.
        +3
        • sahibeda
          sahibeda 12 Nisan 2019 - 12:02tam bi anadolu çomarı...zaten fake video
          +3
          • woxfrost
            woxfrost 12 Nisan 2019 - 11:34k’ları g diye okuyan düşük profilli ankara çomarı, leş ötesi video
            +3
            • robinson38
              robinson38 12 Nisan 2019 - 11:16Travestiye saygım var şöyle konuşan salaklara saygım yok.. mal mal malllll
              -1
              • kaz_eti
                kaz_eti 12 Nisan 2019 - 10:18bilmiyorum ilk başta salak sacma geldi de sonra güldüm..
                -1
                • ichtyanthropos
                  ichtyanthropos 12 Nisan 2019 - 06:22travesti kılığına değil, travesti karikatürü kılığına girmişler.
                  +4
                  • antonyobalderesi
                    antonyobalderesi 12 Nisan 2019 - 03:22arkadaşlarını dublör olarak kullanan liseli lan bunlar
                    +6
                    • culdesacc
                      culdesacc 12 Nisan 2019 - 02:45Sonları gaga bulut gibi olmasın diye videonun başında şaka yaptığımız kişiler 18 yaşından büyük diyor :D Ayrıca zaten video feyk mk.
                      +1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...