Testisleri Durmadan Büyüyen Adam

2.539 izlenme - 18 Mayıs 2019
buyur buyur diyor ki;
İngiltere'de 40 yaşında bir adam akıllara durgunluk verecek bir hastalığı var. Doktorların çare bulamadığı hastalık nedeniyle Dan Maurer isimli adamın testisleri her geçen gün büyüyormuş.
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: testis cinsel hastalık haya ilginç videolar

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • kazmatik
    kazmatik 18 Mayıs 2019 - 04:25Dalga geçmeyin lan... Gerçekten moralim bozuldu neler var koduğumun dünyasında...
    +17
  • nikolakesla
    nikolakesla 18 Mayıs 2019 - 02:48çok zor bir durum inşallah kurtulup rahatlar. zaten onu alsalar kiloları vız gelir manevi olarak
    +14

Tüm Yorumlar

  • macaron1
    macaron1 18 Mayıs 2019 - 21:27south park bölümü var lan böyle istemsizce güldüm
    • baymuamma
      baymuamma 18 Mayıs 2019 - 19:59ne kadar vefalı eşleri var
      +5
      • ÜNİEFE
        ÜNİEFE 18 Mayıs 2019 - 14:20Amerika dünyanın en iğrenç ükesi..
        -3
        • slyman01
          slyman01 18 Mayıs 2019 - 12:36@ziverbeyoglu , @TekyolPuyol islamiyette öyle olmuyor o işler. tevbe 113 Diyanet İşleri: Cehennem ehli oldukları açıkça kendilerine belli olduktan sonra, -yakınları da olsalar- Allah’a ortak koşanlar için af dilemek ne Peygambere yaraşır, ne de mü’minlere.
          -2
          • ucanelma
            ucanelma 18 Mayıs 2019 - 10:47Amerika iyi falan diyoz da bunları devletleri iyi sikiyo heralde... sağlıksız beslenmeden olacak ki gün yüzü görmedik hastalıklar çıkıyo siktiğim memleketinden...
            +4
            • kazmatik
              kazmatik 18 Mayıs 2019 - 04:25Dalga geçmeyin lan... Gerçekten moralim bozuldu neler var koduğumun dünyasında...
              +17
              • westxx
                westxx 18 Mayıs 2019 - 03:45izlerken moralim bozuldu...umarım sağlıgına kavuşur
                +6
                • nikolakesla
                  nikolakesla 18 Mayıs 2019 - 02:48çok zor bir durum inşallah kurtulup rahatlar. zaten onu alsalar kiloları vız gelir manevi olarak
                  +14
                  • k10sErWeMiKiM7
                    k10sErWeMiKiM7 18 Mayıs 2019 - 02:39çok zor ve ilginç bir sağlık sorunu. umarım ameliyatla alınabiliyor ya da normal insan boyutuna getirilebiliyordur
                    +6
                    • TekyolPuyol
                      TekyolPuyol 18 Mayıs 2019 - 02:36Allah şifa versin.
                      +6

                      Popüler İçerikler

                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...