Erzurumspor Forma Tanıtımı

782 izlenme - 10 Ağustos 2019
fermusten fermusten diyor ki;
Erzurumspor yeni sezon formalarını tanıtmış. Fenerbahçe'nin falan yapamadığı işler bunlar. Helal lan dadaş
Kategori: Spor
sitene ekle
Etiketler: dadaş erzurum futbol erzurumspor
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • solakzade
    solakzade 10 Ağustos 2019 - 23:28bu kadar içi boş delikanlılığının prim yaptığı başka bi şehir görmedim.
    +2
    • karacaa3
      karacaa3 10 Ağustos 2019 - 19:56sürekli cağ kebabı yediğimiz bir yer vardı adamlar fiyatı 2 lira arttırmış
      • siteningunesi
        siteningunesi 10 Ağustos 2019 - 14:58ibrahim erkal olmasa adamlar napacaktı aq
        +1
        • goldenbrown
          goldenbrown 10 Ağustos 2019 - 14:30gördüğüm en çomarca forma tanıtımı.
          +2
          • obii
            obii 10 Ağustos 2019 - 11:20iyi ki ligden düştü bunlar, bizi zorla karda oynattılar o gün götlerini yırttılar
            +1
            • ereksiyonist
              ereksiyonist 10 Ağustos 2019 - 10:15İşte vizyonsuz olduğunuz için şöyle öğrenci işinden az hallice projeleri beğenip "fenerin/beşiktaşın vs. yapamadığı işler" gibi saçma sapan yorumlarla paylaşabiliyosunuz. Büyük takımlar da her zaman kaliteli işler ortaya koymuyo ama en azından tanıdığa, işi bilmeyene filan peşkeş çekmiyolar... gidip doğru düzgün ajanslara iş veriyorlar, yapamıyorsa onlar yapamıyor. İyi kötü bir vizyon var.

              Güzel diye bize izlettiğin şeye bak... oyunculuk bok, çekimler bok, montaj bok (en az 1dk kısalır), hikaye bok. İnşallah oralardaki öğrencilere filan çektirmişlerdir de 3-5 garibanın karnı doymuştur bari.

              2 dakika şu salak tanıtım, 2 dakika da bu yorumu yazdırmaktan hayatıma olan süre borcun 4 dakika kardeşim. Öde lan borcunu...
              +9
              • slyman01
                slyman01 10 Ağustos 2019 - 08:28nedense bu takımı her gördüğümde aklıma acun ılıcalı geliyor.sonra şeyma subaşı derken yeteneksizsiniz survivor :)
                +1
                • lackalasma
                  lackalasma 10 Ağustos 2019 - 02:17Gecenin bu saati Erzurumspor Forma Tanıtımı videosunu buraya atmak nerden aklına geldi ?
                  -1
                  © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...