Berlin'de Drift Atıp Lastik Yakan Türk Düğün Konvoyu

744 izlenme - 14 Şubat 2020
exixiz exixiz diyor ki;
Gurbetçi Türklerin Avrupa'daki düğün konvoyu Almanya'da gündeme oturmuş. Berlin'de gerçekleşen düğün konvoyunda insanlar meydanda lastik yakıp trafiği kapatmışlar.
Kategori: Çüşşşş
sitene ekle
Etiketler: berlin drift düğün konvoyu maganda
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • pinkishorange
    pinkishorange 14 Şubat 2020 - 15:11orospu çocuğu bayrağımızı açma bari. rezil ediyorsunuz bizi.
    +22
  • hamzacan
    hamzacan 14 Şubat 2020 - 15:48ins. ölmüslerdir
    +6

Tüm Yorumlar

  • burakreis
    burakreis 18 Şubat 2020 - 03:08Eskiden Almanya'da korkardilar Kapikule'yi gecince sapitirdilar demek version atladilar artik Almanya hududlarinda da manyakliklar basladi.
    +1
    • haydandumer
      haydandumer 17 Şubat 2020 - 11:14das ist eine maganda, schön schön zehr gut
      • sadiak
        sadiak 15 Şubat 2020 - 12:52ben küçüklüğümde ordaki türkleri naziler yakıyordu yakıyordu. gençler Allah için bi tarihi okuyun. Şimdi elhamdüllilah bayrağımızı berlindede kölündede böyle açıyorlar. NEden? Çünkü Türkiye güçlü, Reis dünya lideri diye boşuna denmiyor. Ordaki bi türkün başına bi şey gelse Reis Almanyayanın tepesine biner. Maazallah şu an CHp tarzı bi parti iktidarda olsaydı gurbetçilerimize yine saldırırdı naziler. Nerden nereye. SİZİN monşerler yıllarca Avrupa Birliğinin öünde eğildi, şimdi AB bizim önümüzde eğiliyor.
        -2
        • gobekligeneral
          gobekligeneral 15 Şubat 2020 - 11:27bunu yapan yabaniler derhal sınır dışı edilsin.
          +1
          • ertu949494
            ertu949494 15 Şubat 2020 - 12:44etmesinler ülkeye geri dönücekler türkiyede dolu bunlardan zaten
            +1
        • coniwayt
          coniwayt 15 Şubat 2020 - 02:06bu dangalaklar yüzünden kimsenin ciddiye almadığı AFD (popülist
          sağcı parti) son 2 yıldır ciddi yükselişte,gelecek seçimlerde ciddi
          bir oy beklentisi var ve bu bir çok partiyi endişelendiyor zira göçmen ve
          türevlerine karşı alman milletinin hakettiği değeri almadığını sunan
          bir parti, bu tür olaylar alman milletinde ciddi kızgınlık yaratıyor
          seslerinin çıkmaması tepki vermedikleri anlamına gelmiyor, yarın bir
          gün başa geçerlerse ilk işleri bu çöp yığınlarından kurtulmak
          olacak
          +5
          • cihanda
            cihanda 15 Şubat 2020 - 00:49Türk bayrağı olmasa yunanlara itelerdik ama gerizekalılar türk bayrağı açıyorlar ...
            +1
            • pinkfloydz
              pinkfloydz 14 Şubat 2020 - 21:32Ya Alman hükümeti bu işi bilmiyor. Çekiceksin siktiri bunlara gitsinler ülkelerinde yapsınlar magandalığını ne uğraşıcaksın bunlarla ? Cidden bide Şanlı Türk bayrağını orada açıp bizleri rezil ediyorlar. İşin kötü tarafı belirli bir kesim bu olaydan gurur duyuyor......
              +1
              • macaron1
                macaron1 14 Şubat 2020 - 21:10sonradan görme orospu çocukları. bunlar sadece para cezası ile yırtamamalılar amk. etsene direkt sınır dışı tıpış tıpış dönsün ait olduğu yere.
                +1
                • crazyboy89
                  crazyboy89 14 Şubat 2020 - 18:52Adamların ürettiği arabayı para verip aldıktan sonra hava atmaya çalışmak. Tiksiniyorum ırkımdan
                  +6
                  • circuscharlie
                    circuscharlie 14 Şubat 2020 - 18:22Bizde suriyeli onlarda türk anlayın yani ne hale düştüğümüzü
                    +1
                    © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...