Oğuz Yılmaz - Bir Kadın Tanıdım (1989)

2.758 izlenme - 18 Aralık 2011
tırtkadın tırtkadın diyor ki;
Hazır olun. Kemerlerinizi bağlayın. Alkışlarla yaşıyorumda zamanda yolculuk başlıyor. Yıl 1989 Oğuz Yılmaz abimizin bir düğün mekanı olduğunu tahmin ettiğim yerde muhteşem canlı arabesk performansını sergiliyor. Kıyafetleriyle, müzikleriyle, saç stilleriyle ve altın rengi mikrofonuyla noltaljik bir video. Alkışlarla geliyor efendim...
Kategori: Nostaljik
sitene ekle
Etiketler: oğuz yılmaz kadın tanıdım nostalji 1989 düğün
10

Yorumlar

Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Stuttgartlı
    Stuttgartlı 18 Aralık 2011 - 16:07Efsane Video. Ortam fena, yapmaciklik yok harbi damar.
    +4
  • Surkhobworz
    Surkhobworz 18 Aralık 2011 - 17:0503:33 genelde bende vidyolarda böyle çıkarım. kameraya çıkmaktan huzursuz olursun ama elinden bişey gelmez seni çekecekdir artık.
    +3

Tüm Yorumlar

  • keyjey
    keyjey 09 Ekim 2014 - 05:08Ortama bak aq. Her yaz istanbul'dan memlekete giderdik 12-13 yaşında veletten aha bu abilerin arasında büyüdüm de bugünlere geldim.Ne güzel günlerdi be. Arkada okey takımları ıstakaları bi de bu yerlerin tabanı tahta olur üzerine talaş atarlardı kokusu geldi burnuma..
    • ryono
      ryono 15 Mayıs 2014 - 20:58bir zamanlar bıyıksız arabesk okumak yasaktı
      +2
      • xeniusian
        xeniusian 12 Şubat 2012 - 23:2400:01
        • andreww
          andreww 03 Şubat 2012 - 23:48herkes çok gergin bakıyor bişey olacak diye bekledim ama olmadı.
          • outofsight1
            outofsight1 19 Aralık 2011 - 17:02videonun başında darbukacı agzındaki maraş otunu cıkarıyo
            • lostheart87
              lostheart87 19 Aralık 2011 - 00:02fanta şişesi tam müzelik 3.30
              • torontospor
                torontospor 18 Aralık 2011 - 21:5604:45 derin dekoltenin görünümü ... derin dekolteyi kapatma isteği ve bu isteğin eller tarafından uygulanışı hafif bir mahcubiyet..tarihdeki kayıt altına alına ilk frikik bu olsa gerek
                • CreMaToRiuM
                  CreMaToRiuM 18 Aralık 2011 - 17:5200:31 Kendini okşarken aynı anda darbuka da çalabiliyor
                  • Surkhobworz
                    Surkhobworz 18 Aralık 2011 - 17:0503:33 genelde bende vidyolarda böyle çıkarım. kameraya çıkmaktan huzursuz olursun ama elinden bişey gelmez seni çekecekdir artık.
                    +3
                    • Stuttgartlı
                      Stuttgartlı 18 Aralık 2011 - 16:07Efsane Video. Ortam fena, yapmaciklik yok harbi damar.
                      +4
                      © 2004 - 2020 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...