Erman Toroğlu Demirel Taklidi - Telegol

ataol ataol diyor ki;
Pazar akşamlarımızın eğlencesi Gökmenli Ermanlı programımız telegol'de bu hafta yine futbol dışında herşey konuşuldu. Erman Toroğlu olaya nasıl bir şekilde olayı Demirel'e bağladı, ne yapmaya çalıştı, hala daha anlayamadım, efendim.
Kategori: Televizyon
sitene ekle
Etiketler: erman toroğlu demirel taklit telegol her zaman
11 10 Ocak 2012
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • Stratocaster
    Stratocaster 10 Ocak 2012 - 19:26Sevda demirel, süleyman demirel, füsun demirel, volkan demirel. Bunlardan biri herhalde.
    +18
  • OLdBoY
    OLdBoY 11 Ocak 2012 - 02:28ben hayır diyorum erman, üzgünüm.
    +8

Tüm Yorumlar

  • laing
    laing 22 Mart 2013 - 05:01ilk defa gülündü ya sonunda nasıl şımarıyo köftehor; şunu bonzai içip izle ertesi gün minnesota vali yardımcısı olursun...
    +1
    • soturkish
      soturkish 30 Nisan 2012 - 15:2910-15 yıl önce yapsaydın şu taklidi be hocam
      • Zerzevat
        Zerzevat 12 Ocak 2012 - 20:30Süleyman Demirel de Bülent Ersoy taklidi yapsın, sonra hepsi birbirinin taklidini yapsın.
        +1
        • özwowozange
          özwowozange 12 Ocak 2012 - 19:49demirel'in narkoz almış halini taklit etti. yetenekli adam vallahi.
          • baphomet
            baphomet 11 Ocak 2012 - 14:24'erman toroğlu demirel' kim lan..
            • asosyalmynetyazari
              asosyalmynetyazari 11 Ocak 2012 - 12:51teşvik primi olarak sevda demirel teklif edilmiş olamaz mı ki sabri bile gol atar : )
              • qsdsa
                qsdsa 11 Ocak 2012 - 09:58nasıl sıkıldıysa arttık
                • kaçkarlı
                  kaçkarlı 11 Ocak 2012 - 04:36papağan kılıklı
                  • agah tasci
                    agah tasci 11 Ocak 2012 - 02:36Bu programda futbol dışında her mok konuşuluyor. Bir de futbol görüntüsü falan yok, konuşacak konu da yok, böyle bıkmış şekilde aptal aptal süre dolduruyorlar ya...
                    +1
                    • OLdBoY
                      OLdBoY 11 Ocak 2012 - 02:28ben hayır diyorum erman, üzgünüm.
                      +8
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...