Gökmen Özdenak - Moneyvela

tırtkadın tırtkadın diyor ki;
Değerli Yorumcumuz Gökmen Abimizin kendi dünyasına monovela'yı anlatması ve tanımlaması, ne kadar ileri görüşlü ve farklı bakış açısına sahip bir insan olduğunu ortaya koyacaktır.
Kategori: Komik
sitene ekle
Etiketler: gökmen özdenak nefis moneyvela gösterisi telegol
11 06 Şubat 2012
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • kozalakkk
    kozalakkk 07 Şubat 2012 - 14:02Erman'dan Gökmen'e meme ucu dokunuşu dersi gibi bişey olmuş bu.
    +3
  • gultekinfaruk
    gultekinfaruk 06 Şubat 2012 - 17:08Bi gün kanaltürk ekibi çıkıp biz bu programı Odtüyle işbirliği yapıp sosyo-psikolojik bi deney yapmak istedik diyecek .
    +2

Tüm Yorumlar

  • qarqamel
    qarqamel 30 Mart 2013 - 23:35öyle değil böğle
    • koala85
      koala85 11 Şubat 2012 - 07:30Bunların yaptığı muhabbeti kahvede yapmıyorlardır yemin ederim teyit etmek için birgün kahveye gidicem a.q
      +1
      • yegenek
        yegenek 07 Şubat 2012 - 18:21Bu kadar çok yaşlı başlı adamın, bu derece maskaralıklar yapması akıllara zarar bir durumdur.
        +1
        • prefrontallob
          prefrontallob 07 Şubat 2012 - 16:42bu hafta izliycem bu programı.. yalan dünya'dan daha komik ve eğlenceli olduğu kesin
          +2
          • 2ekmek1samsun
            2ekmek1samsun 07 Şubat 2012 - 16:26aa axe kızları değilmi bunlar? where is the gökmen's glasses?
            -5
            • kozalakkk
              kozalakkk 07 Şubat 2012 - 14:02Erman'dan Gökmen'e meme ucu dokunuşu dersi gibi bişey olmuş bu.
              +3
              • revanus
                revanus 07 Şubat 2012 - 09:57adam haklı beyler
                +1
                • the viper
                  the viper 07 Şubat 2012 - 09:49çocuklara ne kızıyorsunuz yapmayın yaaa... :D
                  • justis
                    justis 07 Şubat 2012 - 00:51Çiçek pasajı mı orası?
                    • abadayı
                      abadayı 07 Şubat 2012 - 00:44görüntü benden daha net
                      -3
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...