Doğan S Kuaförde - Oldu Teşekkürler

tırtkadın tırtkadın diyor ki;
Argoyu türkçe içerisinde yaratıcı ve taşlamayı gereğince kullanan Doğan S. kullanılan bazı kalıp kelimeleri de kullanmasına rağmen pek de aykırı gelmiyor... Alanında soft ve güldürebilen insan Dogan S.
Kategori: Genel
sitene ekle
Etiketler: doğan s oldu teşekkürler berber psikolog kuaför
31 13 Nisan 2012
Yorumlar
Yorum Yaz

Tüm Yorumlar

  • tekiladam
    tekiladam 21 Eylül 2014 - 16:54bu adamlara komik olmadıklarını biri söylesin.
    -4
    • yasa
      yasa 19 Temmuz 2013 - 21:43mediamarkt veya gold alışverişteki en büyük tutkum teşekkürler alkışlarla yaşıyorum.
      • nickmickyok
        nickmickyok 14 Ocak 2013 - 17:37Nasıl eksi veriliyor amk 5 yıldır takip ettiğim bu sitede en kötü içerik sıralamamda 1. sırada hürrem tokatlama, 2. sırada da bu var. Sikip attınız ulan siteyi!!!1!1!1!!bir!!
        -4
        • gurselyigit
          gurselyigit 08 Mayıs 2012 - 01:42şahin k'ya cevap hakkı doğmuş.
          +4
          • zileli deli cemal
            zileli deli cemal 16 Nisan 2012 - 10:59o ne biçim ustura tutuş ulan !! adam harbiden kuaför.

            berber için bknz. http://bit.ly/JnRz5O
            -3
            • Scraby
              Scraby 14 Nisan 2012 - 00:52saniye takip edicem diye bi bok anlamadım
              +1
              • opsesyon
                opsesyon 14 Nisan 2012 - 00:17kelime oyunlarıyla espri yapan arkadaşlarımı tokatlıyordum ama bu video olmuş.
                +4
                • halili
                  halili 14 Nisan 2012 - 00:06erkek adamın gittiği kuaför deil berberdir..video zati tırt başlıga takiim dedim...
                  -1
                  • hain kostok
                    hain kostok 13 Nisan 2012 - 23:53zaten 60.saniyeden sonra komik olmaya başlıyo.
                    +12
                    • hansbey
                      hansbey 13 Nisan 2012 - 21:3256 ıncı saniyede kapattım doğan s
                      -23
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...