Azis - MMA

kullanici adimiz kullanici adimiz diyor ki;
Azis reyiz 20 kilo vermiş sonra da verdiği kilolar anlaşılsın diye bu memeli aplayla klip çekmiş. İlk kez bu kadar kadın unsuruna yer veren Azis, zamanla erkeğe döner mi bilemeyik. Amma velakin erkeklik namına bir şeyler kıpırdadığı da kesin.

Burdan diet yapan kızlara, kız kurularına ve bilumum eşek suratlı hatunlara da official bir önerim var. Sibel Can diyeti yaparak göt göbek büyüteceğinize acık Azis'ten feyz alın, bizde sahilde karıya kıza doyak. Ne olur ki yani, ne kaybedersiniz.
Kategori: Müzik
sitene ekle
Etiketler: azis mma 2012
19 28 Nisan 2012
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • mybayer
    mybayer 28 Nisan 2012 - 10:57olm bari düşük çözünürlük yayınlayın.
    +23
  • Nicholas Van Orton
    Nicholas Van Orton 29 Nisan 2012 - 02:26beyler gelmeyin tünelin bu ucu bombok bi yere çıktı
    +18

Tüm Yorumlar

  • ravachol
    ravachol 03 Mart 2015 - 20:27memeli abla dediğin azis in amcaoğlu
    +1
    • esssrarengiz
      esssrarengiz 06 Ağustos 2014 - 09:42Dürttürtüyomu ki bu
      • _ata_
        _ata_ 16 Şubat 2014 - 23:26karısı ve kocasıyla yaşayan abi/abla dır. siteye bu herifin klibine yorum yapmak için üye olmuştum
        • korn344
          korn344 11 Ocak 2014 - 01:51korktum amk. gece ruyama girmezse iyi...
          • isimsizkahraman
            isimsizkahraman 10 Aralık 2013 - 19:41Yatakta kutretlisin
            Onları geceleri si.....musun?
            Ve daha fazla istiyormusun?
            Ahh,MMA

            Nakarat
            Bütün bağların,tüm öğelerin
            Bana MMA gibi geliyor(hatırlatıyor)
            Geceleri kaldırdığın çıtırlar
            Bağırıyorlar;Ah,lele-ley!

            Kendimi beğenmiş şekilde yürüyorsun
            Ve vahşice takip ediyorsun.
            Sen yeni kötü adamsın
            Ah,MMA

            Nakarat
            Bütün bağların,tüm öğelerin
            Bana MMA gibi geliyor(hatırlatıyor)
            Geceleri kaldırdığın çıtırlar
            Bağırıyorlar;Ah,lele-ley!
            +4
            • zeynepzeynep
              zeynepzeynep 10 Ekim 2013 - 14:51azıse laf atanın ben...... sızene amk herkez özgür bu ülkede siz onun tırnağı olamazsınız saygısızlar
              -1
              • ay619363635
                ay619363635 11 Eylül 2013 - 02:59abuk subuk konuşmayın bee sizene adamın eşcinselliğinden batıyomu seyretme arkadaşım adam geyse madem seyrediyosun senin içinde de gizli gaylık var böyle mal mal konuşanlar gidin bi yerde ölün yha homofobik insanlar heterolugu bişe sanıyonuz dimi size diyorum normal insan olup azis'e laf atanlara lafın kapayın gaganızı saygılı olun azcık
                +1
                • antonios
                  antonios 16 Temmuz 2013 - 11:49Karı da travesti gibi ya la
                  +2
                  • heLLx
                    heLLx 29 Mayıs 2013 - 20:05milan - barca macını izlerken nereye geldim amk
                    -1
                    • kullanıcıadsızadam
                      kullanıcıadsızadam 05 Nisan 2013 - 02:57Hiç bi arkadaşı çıkıp kestir kardeşim demiyo mu buna?
                      +2
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...