Sarılmak Beleş - Free Hugs (Adana)

ozgurnejat ozgurnejat diyor ki;
Free Hugs olarak yurtdışında başlayan rastgele yoldan geçenlere sarılma etkinliğinin, üniversiteli gençlerimiz tarafından Adana ilimizde gerçekleştirilen versiyonunu izliyoruz
Kategori: Türk İşi
sitene ekle
Etiketler: free hugs sarılmak beleş adana
10 09 Aralık 2012
Yorumlar
Yorum Yaz

En Popüler Yorumlar

  • kul'yabani
    kul'yabani 09 Aralık 2012 - 15:12ulan bir defa free hugs olayı birbirine selam bile vermeyen, komşusunu tanımayan soğuk avrupanın "insanlaşmak" adına ortaya attığı üzücü bir durumdur.
    bizim böyle şeylere ihtiyacımız yoktu. biz yolda tanımadığı insanlara bile selam veren, komşularla beraber kurban kesen insanlardık. böyle şeylere ihtiyacımız yoktu.
    toplumsal olarak kaynaşmamız için bayramlarımız var(dı) aşure dağıtır, birbirimize irmik helvası dağıtırdık.
    ne ara böyle hayvan gibi bir toplum olduk da "free hugs" olaylarına girdik ben de anlamadım.
    +36
  • gamagat
    gamagat 11 Aralık 2012 - 11:06bizdeki free hugs bile haremlik selamlık şeklinde aq..
    +30

Tüm Yorumlar

  • _ata_
    _ata_ 08 Ekim 2015 - 02:35fönde çektirmiş :D
    -2
    • mehmetkarakurt
      mehmetkarakurt 07 Ekim 2015 - 22:48Başlığa geldim ama fos çıktı.
      • sevgunozkoc
        sevgunozkoc 19 Şubat 2015 - 18:49aa bunu biliyom..
        biz zeytinburnu vargellerde sürekli yapıyoz bunu argadaşlarılan. bunlar daha yeni geşfetmiş. medeniyet çok başka tabi..
        • rahibesiken
          rahibesiken 30 Aralık 2014 - 17:19gazipasada yapmak kolaydir tabi yuregir de yapin bi cok merak ediyoruz ne olacak ?
          • TayyareKanadı
            TayyareKanadı 14 Temmuz 2014 - 19:38bu zaten bişiy dünya çapında yapılan bişiy insanların sevgi içinde olmasksak bişiy, sonuçta bişiy
            +2
            • ittendidode
              ittendidode 14 Temmuz 2014 - 01:42bir de kiremithane'de ya da şakirpaşa'da deneseydiniz bunu :D
              +2
              • cetinaydogan
                cetinaydogan 07 Haziran 2014 - 13:58vay beee bizim lisenin çocukları lan bunlar gözlerim yaşardı
                • beedee
                  beedee 16 Ocak 2014 - 18:55Bak yine yaaa! 01:46 da erkek erkege sarılınca yine b.kunu cıkmıs..
                  +5
                  • mooondar
                    mooondar 26 Kasım 2013 - 14:46Tamam bunun yakinda opturenleride gelir heheheheheh
                    • Jsphs.
                      Jsphs. 21 Kasım 2013 - 13:42olm ne çıkıyosa bu kendini çağdaş sanan bu ünililerden çıkıyo lan birinizde soyunuzu öğrenin hep avrupa aq
                      +1
                      © 2004 - 2019 Alkislarlayasiyorum.com Tüm Hakları Coca - Cola'nın formülü ile aynı yerde saklıdır...