Kadir Abi Kollekşın

Kadir Abi Kollekşın
Sadness diyor ki;
Kadir abimizin sitede yer alan güzide kesitleri, her biri birbirinden haşin birbirinden karizmatik sahneler, ibretle izliyoruz.

Ben Aslında Çok Zenginim - Kadir İnanır

12 Ağustos 2010
alihassan alihassan diyor ki;

Yeşilçam emeklisi arabın bile tatmin edemediği hanımefendi bu sefer sert taşa çarpacaktır. Yılların karizması sütçü Kadir önce yıkanmadığı için bağyanı aşşağılayacak daha sonra da parası ile hava atacaktır. Sütçü demişken Süheyl Eğriboz'a selam etmek boynumuzun borcudur.

+23
burungen 26 Kasım 2012 - 02:17

Arabın kokusu Dellendirdi Kadir Abimi.

+22
qroative 23 Nisan 2012 - 19:48

hem zengin hem elinin ayarı yok.
la hafiften bi tokat ataydın bari aparkata ne gerek vardı.

emrhozl 28 Ocak 2014 - 12:10

süt kafası

+5 Up Down
halaf 19 Aralık 2013 - 00:32

hssktr. yumruk attı karıya.

+6 Up Down
stanlee 24 Kasım 2013 - 02:58

o halde bi mandıra aç kendine. neden bisikletin selesinde süt satıyorsun nuleyn.

Kertenkele Kral 13 Eylül 2013 - 13:42

Her şeyin varsa sütçülüğü hobi olarak mı yapıyorsun diye sorarlar adama!
De diyelim sütçülüğü hobi olarak yapıyorsun. Yapıyorsun da arkadaş aslında YAPAMIYORSUN! Bak Arap senden hızlı çıktı! Sen nasıl sütçüsün ULENNN!

+4 Up Down
suppiluliuma 01 Ağustos 2013 - 01:48

şişeyi kapıda bıraktılar, şişeyle girilmiyo mu eve?

sunexpress 23 Mayıs 2013 - 01:40

kadir abi özetle; arabın z.ktiği kadını z.kmem diyor.

+8 Up Down
falconight 25 Ocak 2013 - 21:48

tokatta kroşe gibi oha

+20 Up Down
sarhoskurbaga 01 Ocak 2013 - 20:03

amk tokat niye atıyosun sakin ol illa birini döveceksin

+23 Up Down
burungen 26 Kasım 2012 - 02:17

Arabın kokusu Dellendirdi Kadir Abimi.

+17 Up Down
scissorhands 22 Ekim 2012 - 08:28

idealist sütçü