Günün En Çok İzlenen Videoları - 29.08.2019

Günün En Çok İzlenen Videoları - 29.08.2019
Günün poponunda yer alan sitede en fazla izlenen videoları sizin için derledik.

Yavru Kediyi Parçalayan Pitbull

28 Ağustos 2019
exixiz exixiz diyor ki;

İstanbul Küçükçekmece’de bir site içerisinde gezmeye çıkartılan pitbull cinsi köpek, kaldırım üzerinde bulunan bir yavru kediye saldırarak kediyi saniyeler içerisinde parçalamış.

+17
kiradaoturanboga 28 Ağustos 2019 - 16:11

o orusbu evlatlarının ülkeye faydası olmayacak. geleceğin fedai varanları. hiç duyar falan kasmayın yok gençler kurtarılırlar yok aileden yok sosyoekonomi sıkacaksın kafasına mermi parasını da ailesinden alacaksın. duyar kasacakların da ta amına koyim.yazarlar az sonra siz onlardan daha psikopatsınız he öyleyiz.

+14
yaranamayan 28 Ağustos 2019 - 16:16

ülkedeki bütün pitbulları sahipleri ile birlikte katletmek lazım bu kaçıncı

siteningunesi 29 Ağustos 2019 - 16:18

orospu cocugu kansız piç kuruları. sincanda denk gelsenizde diz kapagınızı birbirinizin çenesiyle kırsam amına kodumun düşük herifleri

-2 Up Down
kemalkılıcdaroglu 28 Ağustos 2019 - 22:36

https://img-s1.onedio.com/id-5d52eb7544ffa92459217ac4/rev-0/w-635/f-jpg-webp/s-cad77e808c0b7c34dea1620d72031268e5bae48c.webp

+2 Up Down
jagataii 28 Ağustos 2019 - 22:15

Pitbull besleyen orospu çocuğudur.

+3 Up Down
oanniyah 28 Ağustos 2019 - 21:05

pitbull = kaplan = aslan = vahşi hayvan.

pitbull köpek değildir.

uğraşmayın arkadaş işte. pitbull gününde değilse sahibini bile yiyor.

+7 Up Down
prof.hagi 28 Ağustos 2019 - 20:26

Tamamen yetistirilme tarziyla alakali beyler mesea benim liseden beri pitbul var inanir misiniz benle trigonometri cozerdi evde takim elbiseyle otururdu o kadar da beyfendi bir kisilikti ulan devam etcektim de sinirden edemedim o 3 aq amipi bir de birakip gidiyolar ah iste abi gider iyi insanlara hep bir sey olr orda o pitbul kediyi birakip kendine tekme atani almaz ki asagi aq

aydincan 28 Ağustos 2019 - 17:30

o kedinin vebali kopegin degil onu gezdiren o. çocuklarinin.

+10 Up Down
kaliteliyorum 28 Ağustos 2019 - 16:22

ya kardeşim olur mu yetiştirilme şekliyle alakalı mesela benim de pitbulum var taham mı 63 senedir ne bana saldırdı ne başkasına bu ne demek biliyor musun benim pitbulum saldırmadıysa başka pitbulların da saldırmayacağı anlamına geliyor nokta bitti tartışmayalım siz hayvan düşmanısınız bu dünya diğer canlılara da ait sadece insanın değil siz onların alanını işgal edemezsiniz!

+14 Up Down
yaranamayan 28 Ağustos 2019 - 16:16

ülkedeki bütün pitbulları sahipleri ile birlikte katletmek lazım bu kaçıncı

+17 Up Down
kiradaoturanboga 28 Ağustos 2019 - 16:11

o orusbu evlatlarının ülkeye faydası olmayacak. geleceğin fedai varanları. hiç duyar falan kasmayın yok gençler kurtarılırlar yok aileden yok sosyoekonomi sıkacaksın kafasına mermi parasını da ailesinden alacaksın. duyar kasacakların da ta amına koyim.yazarlar az sonra siz onlardan daha psikopatsınız he öyleyiz.

-4 Up Down
bokumuisir 28 Ağustos 2019 - 16:03

oha çok iyi ya